beauisvancie schreef:Sorry mijn bericht was blijkbaar niet de bedoeling ik zal het niet meer plaatsen
Hoe was de temperatuur?
Anders vraag je je ouder toch of ze de dierenarts willen bellen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Taat_ schreef:Sorry dat ik dit waarschijnlijk als zoveelste vraag, maar afgelopen paar pagina's zijn alleen maar grappen over het virus lijkt het wel..
Maar is er nu een serieus vervoerverbod of gewoon nogsteeds een aanrader?
S_en_Z schreef:Taat_ schreef:Sorry dat ik dit waarschijnlijk als zoveelste vraag, maar afgelopen paar pagina's zijn alleen maar grappen over het virus lijkt het wel..
Maar is er nu een serieus vervoerverbod of gewoon nogsteeds een aanrader?
Is gewoon een advies.
Maar genoeg stallen hebben hun stallen gesloten. Als je ondanks hun "verbod" (zonder overleg zoals spoed) toch het erf afgaat heb je kans dat je er niet meer in komt.
horselover17 schreef:weet iemand of er een site is waar je kan zien waar ze al rhino hebben geconstateerd
Asyaa schreef:Erg kwalijk dat bokt zo stellig beweerd dat als een pensionhouder via de telefoon tegenover een vreemde ontkent dat er rhino op zijn stal heerst, dit ook het geval is. Nogmaals de vraag, kan bokt niet bedenken dat staleigenaren niet in de rij staan om telefonisch aan onbekende informatie over een dergelijk iets te geven?
Asyaa schreef:Erg kwalijk dat bokt zo stellig beweerd dat als een pensionhouder via de telefoon tegenover een vreemde ontkent dat er rhino op zijn stal heerst, dit ook het geval is. Nogmaals de vraag, kan bokt niet bedenken dat staleigenaren niet in de rij staan om telefonisch aan onbekende informatie over een dergelijk iets te geven?
beauisvancie schreef:Amersfoort schreef:En de andere paardjes? want je hebt er toch meer?
1: 38,5 (normaal 36,5)
2: 38 (normaal 37)
3: 37,5 en dat is haar normale tempratuur
Paddenpad schreef:http://binnenland.nieuws.nl/685987/rhin ... en_op_stal
Volgens de beredenen ook een geval in Twente dus,of was dat hier al bekend,jullie gaan namelijk zo snel dat niet alle pagina's te volgen zijn voor iemand die niet heel de dag op bokt zit!
Amersfoort schreef:Asyaa schreef:Erg kwalijk dat bokt zo stellig beweerd dat als een pensionhouder via de telefoon tegenover een vreemde ontkent dat er rhino op zijn stal heerst, dit ook het geval is. Nogmaals de vraag, kan bokt niet bedenken dat staleigenaren niet in de rij staan om telefonisch aan onbekende informatie over een dergelijk iets te geven?
Wat kan jou het schelen, je hebt toch andere sites om je informatie vandaan te halen?
Hier kan je komen om paniek te zaaien, grapjes te maken en met mensen die meeleven met anderen waar ECHT iets aan de hand is!!!!
Paddenpad schreef:http://binnenland.nieuws.nl/685987/rhin ... en_op_stal
Volgens de beredenen ook een geval in Twente dus,of was dat hier al bekend,jullie gaan namelijk zo snel dat niet alle pagina's te volgen zijn voor iemand die niet heel de dag op bokt zit!
beauisvancie schreef:Amersfoort schreef:En de andere paardjes? want je hebt er toch meer?
1: 38,5 (normaal 36,5)
2: 38 (normaal 37)
3: 37,5 en dat is haar normale tempratuur
horselover17 schreef:weet iemand of er een site is waar je kan zien waar ze al rhino hebben geconstateerd
Zilfstar schreef:Toch blijf ik het maf vinden dat stallen die officieel bevestigd zijn aan andere media dan Bokt niet genoemd mogen worden. Zo bewaar je echt geen rust maar gaat men juist meer speculeren. Waarom zou Bokt niet de officiele meldingen over (mogen) nemen van andere betrouwbare bronnen dan de eigenaars? Alsof die momenteel zin hebben om aan iedereen afzonderlijk te moeten bevestigen en verantwoording af te moeten leggen.
Juist omdat er zo moeilijk over gedaan wordt (ojee, slechte naam etc) doen eigenaren zo moeilijk met het openlijk naar buiten brengen van JA we hebben Rhino. Dat taboe moet eraf! Dus hierbij een belangrijke mededeling aan alle eigenaren van stallen: Het is GEEN SCHANDE om Rhino te hebben. Het overkomt je/jouw stal. Het is een natuurlijk iets en heeft NIKS met verzorging/ goede naam etc te maken. JUIST openheid geven en eerlijk zijn geeft je een goede naam.
We moeten met zijn allen ophouden zo panisch erover te doen (over die goede naam etc) en duidelijk maken dat het belangrijker is dat we met zijn allen besmettingen kunnen voorkomen dat dat iemand zijn mond dicht houdt uit angst voor wat? Reputatie? De reputatie dat je iets verzwijgt wat de gezondheid van meerdere paarden in gedrang brengt is denk ik vele malen erger dan de "reputatie" dat je een ziekte op stal gehad hebt. Want dat kan elke stal overkomen!