Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar heb mn zin gekregen en heb nu een recept voor pergolide
Of je geeft het helemaal los van het eten of na het eten, dan maakt het ook veel minder uit omdat de misselijkheid dan waarschijnlijk al weer over is als er weer gegeten gaat worden
Ook voor alle tips
Nog erger dus....
Dat het in Engeland al voorgeschreven wordt en dat er volgens hen nog niet vast staat hoe duur het in Nederland gaat worden......Nou, ik ga liever uit van de info die Focussed heeft en ga nu dus proberen om een voorraadje in te slaan. 
Sinds vorige week is er bij een van de pony's, bij mijn bijrijdpony op stal, de ziekte van Cushing geconstateerd.Focussed schreef:S ochtends is de natuurlijke hoeveelheid cortisol het hoogst in het bloed. Deze piek is er tussen 6 en 10 uur. Geef je dan dus de medicatie dan zorg je ervoor dat die piek gedempt wordt.
Een normale piek cortisol is sochtends zo'n 25 pg/ml bloed als ik me niet vergis. Bij cushingpaarden kan deze oplopen tot 125 pg/ml bloed of soms nog hoger (hangt ook van het jaargetijde af).