Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Helaas wel te laat
Stoppen was ik ook niet van plan hoor, maar het schijnt dat ze halverwege de week 1 dag echt flinke stukken opgehoest heeft, wat nu dus niet meer zo is. Moet haast wel van de drainage komen want het hoesten was echt al weer even over...En zelfs met de medicijnen van de DA is het niet zo erg los gekomen?! Maar ik heb haar gisteren dus 1 portie gegeven van de drainage i.p.v. twee, en 1 portie pollen druppels. Vandaag gewoon weer verder met de 2x drainage. Maar had echt het idee anders teveel voor haar was. Ook omdat er zo enorm veel pollen zijn nu en zelfs met neusnetje had ze nog last...ze moet het wel allemaal kunnen verwerken in dat lijf
De chip kan ook een oorzaak zijn headshaking! http://hgroen.wordpress.com/2010/08/01/negatieve-consequenties-chippen-bij-paarden/
, vandaag moeten we 1 korrel bell (Belladonna, Wolfskers) geven. En morgen moet ik weer bellen. Als er weer niets veranderd dan moet ik me toch echt afvragen of zij wel de juiste persoon is. singasong schreef:Mebianca, jammer dat het nog niet werkt. Weet je nu al wel wat het schudden veroorzaakt? En wat zegt ze zelf over de voortgang/duur van de behandeling?
Maris schreef:ik weet niet of je wel kan verwachten dat het schudden zo snel opgelost wordt !
maar ik verwacht gewoon dat er IETS gebeurd... en we zijn nu sinds begin april met ongeveer dezelfde korrels bezig en tja er is nog helemaal niets veranderd..maar indd. moet meer geduld hebben met homeopathie Maris schreef:ik weet niet of je wel kan verwachten dat het schudden zo snel opgelost wordt !
Maris schreef:maar Singasong, Niek was natuurlijk voor de rest al een heel eind op weg mbt opruiming van schimmels etc etc. dat scheelt al heel veel natuurlijk.
Volgens mij was het vorig jaar toen het zo heftig was niet eens een schimmel maar een bacterie. Ik weet het niet meer precies, zou ik mijn berichten eens terug moeten zoeken van vorig jaar.