Cookies_bilL schreef:Lees al wel vaker mee in dit topic maar zou toch graag jullie mening willen hebben.
Sinds vorig jaar heb ik een nieuw paard. Nu heeft hij altijd singelnijd gehad volgens de vorige eigenaren.
Alleen deze singelnijd vind ik persoonlijk toch wel heftig. Nu zei iemand vandaag tegen me, misschien heeft hij wel een maagzweer. Verdere klachten heb ik niet. Eet ontzettend goed, ook zijn krachtvoer. Verder zadels etc passen top dus daar kan de singelnijd niet van zijn. Het kan dus of aangeleerd gedrag zijn of dus wel een (oude) maagzweer. Hij heeft altijd internationaal gelopen en met mij loopt hij dat ook. Ik moet dus sowieso iets hebben wat volgens de FEI is toegestaan. Nu vind ik persoonlijk Gastro wel heel duur om even uit te proberen. Zou het een idee zijn om bijvoorbeeld NAF GastriAid bij te voeren en te kijken wat dit doet? Hebben mensen hier ervaring mee?
Ik weet dat een scopie zekerheid geeft, maar als dit bijvoorbeeld als test kan doe ik dat persoonlijk liever.
Persoonlijk zou ik gewoon via Abler omeprazol bestellen . Is namelijk het zelfde als gastrogard ( het bestandsdeel) dus ws mag dat ook met fei wedstrijden