Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Piiaffe schreef:Ja da weet ik ook wel, maar'k bedoel dat ik weet dat Piaffe de zichtbare beestjes niet heeft, oa luizen en etc.
Dendie schreef:ik hou t ook bij de deken... of het moet 100% bewezen WONDERmiddel zijn bij stuk of paar honderd paarden
treffie schreef:@lennox ik zag dat je een fjord hebt?
Ik weet niet of je bij de fjorden club aangesloten bent maar hun zeggen dat ze 'het 'middel hebben tegen zomerexceem.
Tja weet niet wat ik er van moet geloven hoor maar mijn moeder heeft ook een fjord die er net zo uitzag als die van jouw en op de keuring hadden ze haar erop aangesproken maar het moet wel veel geld kosten dus heeft ze het niet gedaan.
Misschien kun je daar eens informeren gaan?
Lennox schreef:Ik denk dat je het over Leen Taal hebt. Die heeft toen i.s.m. onder ander het fjordenpaardenstamboek zijn medicijn geprobeerd. Daar heb ik behoorlijk slechte dingen over gelezen. Over hem is hier op bokt veel terug te vinden volgens mij.
Zammie schreef:Wie kan me wat informatie geven? Het gaat om een groot paard en de (eigen merk) deken van Divoza valt dus al af (is te verkrijgen tot maat 205 en ik moet echt een 215 hebben) Hij is niet vernielzuchtig en de anderen ook niet... Wil graag een goede deken hebben die goed blijft zitten (ivm rollen) Wie kan mij advies geven...
Idra schreef:De Sweet Itch Hooty van Rambo heb ik voor mijn paard. Die hebben ze volgens mij ook in grote maten, is een heel stevige deken met aan de manenkam een zijdeachtige substantie die de manen zacht houdt.