Ga zo weer even kijken bij hem.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sushilla88 schreef:Ja sowieso, dat spul ruikt ook niet echt fris. Je kan het beste van die wat dikkere handschoenen pakken, niet die wegwerp, die zijn zo kapot.
Jotoma schreef:Waarom kiezen sommige voor eczeemdeken + regendeken? Ik heb regendeken met hals en die komt niet helemaal tot boven, maar dat lijkt me voor het paard comfortabeler..
rooswita schreef:maar bij een regendeken komen de mugjes nog wel naar binnen. en als het de hele dag van dat regenachtige weer is ben ik ook bang dat ze koud worden omdat de deken wel nat blijft dan
LauwtjuhLevi schreef:Bij mij ligt er onder de eczeemdeken normaal een ligt regendekentje met slecht weer (rugliner van rambo)
Maar hij heeft de deken nog niet op, staat nu nog onder 200 grams (ga ik morgen vervangen voor een 100 grams)
En waarschijnlijk van het weekend wel zijn eczeemdeken op!
HelmerG schreef:rooswita schreef:maar bij een regendeken komen de mugjes nog wel naar binnen. en als het de hele dag van dat regenachtige weer is ben ik ook bang dat ze koud worden omdat de deken wel nat blijft dan
daarom ligt de eczeemdeken ook eronder bij mij![]()
Dat als het opeens opklaart en de zon goed doorkomt en de mugjes zouden dan opeens tevoorschijn komen, dan heeft hji tenmisnte de eczeemdeken wel al om en dan hoef ik de regendeken maar af te halen..
Maar als het ineens zonnig wordt en er zouden mugjes komen en die eczeem ligt niet op en hij zou gaan schuren is het te laat.. dus ben ik het liever nu even voor en leg ik de eczeem al even op nu voordat het al warmer wordt en dan maar even met de regendeken er overheen nu het nog kouder en regenachtig is