Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dekoezegtboe schreef:ik heb al luis/mijt en andere beestje uitgesloten, hij krijgt al geen krachtvoer meer, geen snacks, 2 keer per jaar een groene leem kuur. ik wil nu toch een eczeemdeken gaan proberen, ook al weet ik niet zeker dat het door mugjes komt
Citaat:Doe je nou 1a2x per week of 1 keer per maand antiklit gebruiken? Ik gebruik eigenlijk geen antiklit omdat ik bang ben dat ze daar meer jeuk van krijgt.
Bij Senna heb ik precies hetzelfde, gekriebel is lekker, maar ze zeurt er niet om en schuurt zelf ook niet. Haar manenkam was van de week ook echt onwijs soepel, zo is die in tijden al niet geweest.
dekoezegtboe schreef:hiervoor heb ik vorige week bloed laten afnemen en hij is niet insuline resistent, maar heeft wel een te laag selenium en magnesium en misschien Vit E gehalte in zijn bloed.
ik heb echt geen idee of hij echt SE heeft maar jeuk is echt verschikkelijk.
dekoezegtboe schreef:hiervoor heb ik vorige week bloed laten afnemen en hij is niet insuline resistent, maar heeft wel een te laag selenium en magnesium en misschien Vit E gehalte in zijn bloed.
ik heb echt geen idee of hij echt SE heeft maar jeuk is echt verschikkelijk.