Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:sommige 'beestjes' zie je niet met het blote oog Piiaffe
ellepel schreef:ap zijn manen groeien juist heel langzaam.
zijn staart trekt wel snel bij,maar dat plukje bij zijn schoft dat schiet niet op
Verafjord schreef:heeft iemand hier toevallig ervaringen met Horsol (of hoe je het ook schrijft)? Ik kreeg die tip gisteren en ik vroeg me af of iemand hier ervaringen heeft met dit product. Het schijnt super te werken bij zomereczeem en is alleen verkrijgbaar bij Belgische vee-artsen
Lennox schreef:Verafjord schreef:heeft iemand hier toevallig ervaringen met Horsol (of hoe je het ook schrijft)? Ik kreeg die tip gisteren en ik vroeg me af of iemand hier ervaringen heeft met dit product. Het schijnt super te werken bij zomereczeem en is alleen verkrijgbaar bij Belgische vee-artsen
Ik heb Horsol 7 jaar geleden bij Rosco gebruikt, dat werkte bij hem niet. Hij kreeg er alleen hele vieze zwarte, vettige manen van. Het schuren ging net zo hard door. Ik heb het een seizoen geprobeerd omdat de dierenarts (logisch) zei dat het tijd nodig heeft om te werken. Bij mij is het allemaal weggegooid geld geweest helaas. Wie weet dat het wel wat voor Vera doet.
Groetjes
Marijke
angelax schreef:maar het helpt niet tegen exceem?
angelax schreef:horsol al geprobeerd?
waar is het te verkrijgen??
Lennox schreef:Butox is een middel tegen blauwtong. Blauwtong wordt ook veroorzaakt door de cullicoide en dit middel bestrijdt ze. Het is wel een behoorlijk heftig middel maar niet schadelijk voor de gezondheid van je paard. Ik heb hierover contact gehad met mijn dierenarts, en ik weet van fjordido dat zij het ook eerst nagevraagd heeft. Het wordt ook gebruikt op koeien, schapen en geiten. In Belgie is het vrij verkrijgbaar, in Nederland nu (of net niet meer) in verband uitbraak van blauwtong. Anders mag je het niet in je bezit hebben.