Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Schuren doet ze nog niet, staart is nog keurig netjes.
denk van de derfen.

Peachy schreef:Ik was het ook min of meer vergeten om te doen van het najaar. Nu vond ik ook niet echt het weer ervoor om de dekens te wassen en buiten te laten drogen. Maar gister was het superweer dus de deken is weer gewassen en droog om weer in gebruik te nemen.
Jeetje wat kwam daar zwart water afdenk van de derfen.
Breghje zal de hals ook niet gewoon blijven zitten als je eerste de hals opdoet en dan de winterdeken? Zodat de hals een stukje onder de winterdeken zit.
Anders misschien met oogjes aan de binnenkant van je winterdeken of aan de rand van de winterdeken vast maken?
yvonnedv schreef:yvonnedv schreef:Ik kreeg van iemand de tip dat je de hals van de RSIH er vrij eenvoudig af kan halen. Als je dan een constructie maakt dat je hem zowel aan de rambo als aan een regendeken kan maken dan heb je een super oplossing voor dit weertype en kan je de RSIH gewoon ook nog gebruiken.
Bobo staat er nu dus zo bij
en die met een stukje band aan de deken genaaid en aan de hals drie klittenbandjes, die oogjes heb ik ook aan het dekgedeelte van de RSIH gezet en zo kan ik het dus onderling wisselen. 

kim1207 schreef:Ik wil over op eczeem voer, wast voeren jullie en wat raden jullie aan.