Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Britta31 schreef:Dus je mag de pillen ook niet weggeven?
MiniMeLona schreef:Wat ik eigenlijk heel bijzonder vind aan het verhaal, is dat men dus naam en toenaam en adres van zichzelf op facebook knalt, zodat ze aan de deur kunnen komen.
Iedereen weet toch onderhand wel dat Big Brother met alles meekijkt dacht ik?
Jaan81 schreef:Hallo allemaal,
ik heb het topic globaal doorgelezen, sommige stukken even heel goed, andere racelezend
Ik zou graag jullie mening weten of jullie mijn paard zouden laten testen etc. Ik zal hem eerst even kort omschrijven + z'n klachten en kwalen benoemen:
Tycho is een 13 jarige trekpaardruin, 1,79m hoog, al bijna 13 jaar bij mij. Hij heeft artrose (4 jaar geleden geconstateerd), CPL (sinds 2 jaar sterk verergerd), is insuline resistent (8 jaar geleden op getest), heeft straalkanker (gehad) aan 3 voeten, afgelopen november een hoefzweer gehad (1e keer), vaak snot-/loopneus linkerneusgat, auto-immuunziekte en sinds een maand ofzo vocht bij zijn koker, wat zo goed als weg is na 30min stappen. Ook vocht (denk ik) net achter zijn singel, wat ook wel wat slinkt na beweging.
Om die laatste 2 punten ging ik ineens aan ppid denken. Hij verhaart verder prima, is niet HB, mist wel wat spier (maar was net weer beetje terug aan het komen, dacht dat het aan het niet meer echt trainen lag), geen krullen in zijn vacht, geen gedragsveraderingen, geen doffe blik oid, plast wel best vaak en drinkt veel (maar ja, grooooot paard)
Ergens denk ik dat er misschien wel wat puzzelstukjes op zijn plaats zouden vallen, maar aan de andere kant zijn de grootste symptomen niet voor hem van toepassing.
Hoor heel graag jullie mening!