ohjajoh6 schreef:Kunnen ze in Frankrijk niet testen op acth waarde dan, Geerke?
wel als je in toulouse zelf woont
Het bloed was drie dagen onderweg.En niet bevroren net na afname,dus tja...Misschien in de toekomst? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben wel op stal geweest maar steeds haastig. Even in de paddock, stal schoonmaken, hoeven uitkrabben en weer terug op stal. Uiteraard kwam ze overdag gewoon buiten.
Mijn wereld stortte in. Dit gevoel hoef ik niemand hier uit te leggen.... Wat was / ben ik kwaad op mezelf dat ik niet meer tijd voor haar heb vrij gemaakt afgelopen periode.
Ze had toch echt een enorme terugval. Zo hartverscheurend om te zien. Hoefsmid zei dat hij Ventex ging bestellen. Misschien bekend maar het is een 2 componentenlijm om siliconenzolen te maken. Meteen telefonisch contact met DA opgenomen. Moest de Equipalazone weer opstarten, zaterdag en zondag 2x daags 1/2 dosering, vervolgens een 1/2 dosering per dag totdat ze beslagen zou zijn. Na het beslaan nog die dag zelf en de dag erna 1/2 dosering.
Als ik wat meer achtergrond info had dan zou ik met mijn DA kunnen overleggen of het tijdelijk ophogen een optie is.