Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Kom tot de ontdekking dat ik ook nog 50 zakjes AbActive (probiotica) over heb. Houdbaarheidsdatum is februari 2019.
Via Abler kosten 50 zakjes $ 37.50, dit is omgerekend € 32,90. Als iemand geïnteresseerd is wil ik ze verzenden voor € 25,= dit ivm de houdbaarheidsdatum.
Ik heb zelf nl ook nog losse zakjes en ik ga het nooit allemaal op krijgen voor februari.
[ [url=m/n367ol.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oVL6Bl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga vandaag nog naar het postkantoor dus wie snel is heeft het morgen in huis
Djeradalover schreef:Mijn merrie haar buikpijn werd erger door de omeprazol, dit kan een bijwerking zijn van de medicatie. In de loop van de kuur steeds minder maagzweer symptomen (bij haar gapen, flemen, opgetrokken flank, pijnreactie bij aanraking), wel nu nog steeds aan het nabehandelen met gastrivet. 4 dagen na afbouw van de omeprazol kreeg ze toch weer een terugval maar nu zijn we ondertussen alweer aan het opbouwen met rijden
ukkiepuk schreef:Djeradalover schreef:Mijn merrie haar buikpijn werd erger door de omeprazol, dit kan een bijwerking zijn van de medicatie. In de loop van de kuur steeds minder maagzweer symptomen (bij haar gapen, flemen, opgetrokken flank, pijnreactie bij aanraking), wel nu nog steeds aan het nabehandelen met gastrivet. 4 dagen na afbouw van de omeprazol kreeg ze toch weer een terugval maar nu zijn we ondertussen alweer aan het opbouwen met rijden
Tnx voor je antwoord! Idd lijkt het alsof hij meer buikpijn had dan ervoor. We zijn nu even helemaal gestopt met rijden, dus alle "belasting" is er nu af. Hopelijk voelt hij zich snel beter. Ben nu al een jaar steeds aan het tobben met hem.
SteffiiY schreef:Mieke schreef:Mijn merrie, super werkwillig en nogal temperamentvol, ging ook ineens staken met rijden en was niet meer aan het been, vanaf dat moment hadden we zekerheid dat er echt iets mis was. Daarna kwam de maagzweer eruit.
Was hier hetzelfde eigenlijk qua klachten inderdaad.
ukkiepuk schreef:monkey schreef:Was het probleem na medicijnen ook opgelost dan bij jullie?
Na de kuur zelf wel. 6 weken volle dosis en 6 weken afbouwen. Helaas is het hier nu voor de 3e keer in een jaar terug. Ook nog 12 weken sucralfaat bijgegeven met de laatste kuur omeprazol, maar nu toch weer veel last.