Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lovely schreef:Dat krijg je als er zo spastisch over alles omtrent rhino wordt gedaan. Paard ziek op stal, iedereen in de stress. Stalgenoten want wie weet word hun paard ook geinfecteerd, pensionhouder die reputatieschade vreest en het dus geheim houd, bokt die alles verwijderd, mensen die niet weten waar het nu zit en dus niet weten of ze de keuze moeten nemen alles op slot of niet.
Cowgirl schreef:Ik vannacht maar op stal slapen denk ik....jesus ik word er echt niet goed van. Lijkt wel of morgen de wereld vergaat zo als er gereageerd word.
je wilt niet weten wat ik vandaag uit verveling al weggevreten heb, chips, koekjes, wortels appels etc etc. Nou gelukkig mag ik morgen naar de tandarts...of moet ik eerst vragen of de tandarts ook paarden heeft want dan kan ik misschien maar beter een ander keertje gaan...want ja je weet maar nooit.
Sanniejtjuh schreef:Misschien dat de vraag al eerder is gesteld...( Is niet doorheen te worstelen allllll die paginas)
Ik vroeg me af hoe je op de juiste manier je schoenen en bijv cap kunt desinfecteren?
Sanniejtjuh schreef:Misschien dat de vraag al eerder is gesteld...( Is niet doorheen te worstelen allllll die paginas)
Ik vroeg me af hoe je op de juiste manier je schoenen en bijv cap kunt desinfecteren?
aerdenhout1 schreef:Jammer dat er mensen zijn die er de lol van in zien!
Ik ben zelf erg nuchter, maar zit toch niet te wachten op ernstig zieke paarden die misschien dood kunnen gaan omdat ik het zo... grappig... vind! Zeker niet met een stal van 30 paarden!
Maar heel misschien dat jullie denken paarden genoeg op de wereld koop ik gewoon een ander als hij dood gaat??
Tilmar schreef:Jullie doen er nu wel heel luchtig over... ik geef toe dat sommige wat panisch reageren. Maar als het virus in de buurt is dan ga je hem echt knijpen hoor. En dan kijk je echt elke keer op de thermometer of je paard niet ziek is.
Dus laten we de middenweg bewandelen: voorzichtig zonder te overdrijven.
Sotto2403 schreef:natuurlijk knijp ik m ook wel.... maar sommige reacties zijn hier wel heel extreem.... en een beetje humor hier en daar is ook om de spanning weg te laten vloeien.... hoe je het ook went of keert iedereen verkeerd in spanning, dat weet ik ook.
Ik ben zelf erg nuchter, maar zit toch niet te wachten op ernstig zieke paarden die misschien dood kunnen gaan omdat ik het zo... grappig... vind! Zeker niet met een stal van 30 paarden!
Maar heel misschien dat jullie denken paarden genoeg op de wereld koop ik gewoon een ander als hij dood gaat??
Cowgirl schreef:Sanniejtjuh schreef:Misschien dat de vraag al eerder is gesteld...( Is niet doorheen te worstelen allllll die paginas)
Je kunt ze beter in de chemo box knallen en nieuwe kopen. Want owee als ook maar een bacil niet dood is....o
Cowgirl schreef:Sanniejtjuh schreef:Misschien dat de vraag al eerder is gesteld...( Is niet doorheen te worstelen allllll die paginas)
Je kunt ze beter in de chemo box knallen en nieuwe kopen. Want owee als ook maar een bacil niet dood is....o