Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NIV schreef:Ja, veearts dacht ook aan pollenallergie, omdat ze veel kucht en af en toe hoest.
Maar ik las in een ander topic dat iemand zei dat pollenallergie geen kwaal op zich was maar het symptoom van HSSyndrome...
singasong schreef:Bianca, ik heb het met mijn therapeute over Mercurius (kwik) gehad. Dit is een middel wat klassiek homeopaten geven voor verkoudheidsklachten. Liever niet vaker dan 1x per jaar geven ivm resistentie maar ook met vergiftiging van het lichaam.
Het middel wat Niek vorig jaar voorgeschreven heeft gekregen om de aangezichtszenuw tot rust te brengen was Hypericum Perforatum.
NIV schreef:Singasong, Het klopt inderdaad wat je zegt. Ze heeft 2 jaar geleden een virusinfectie gehad. Toen is de overgevoeligheid begonnen.
Ik heb niet het idee dat, dat het nu weer is: ze lijkt geen slijmvermeerdering te hebben en de veearts kon ook niets bijzonders horen en voelen. Als de klachten verergeren, dan zal ik wel weer een bronchoscopie laten maken.
singasong schreef:Mirjam, balen van die chip. Wanneer moet hij geopereerd worden?
Een chip kan echt heel pijnlijk zijn. Ik heb er één in het gewricht van mijn duim, al zo'n 20 jr. en die treiterd mij ook zo nu en dan behoorlijk en dan hoef ik nog niet eens op te staan
ellepel schreef:ik denk dat ik een stukje gemist heb van gringo?
die schudde toch allang niet meer omdat hij was behandeld door silvia(zo heet ze toch?)
ellepel schreef:ja ik dacht al van hey ik mis wat info![]()
dus toch die chip waar hij last van heeft,dat zeiden ze toen ook al meende ik?
nou,hopelijk gaat het straks allemaal goed en is hij snel weer helemaal de oude
mirgino schreef:[de arts zei van de week tegen me dat het paard zoveel klachten had en dacht dat er waarschijnlijk nooit meer mee gereden kon worden
dat wilden ze afwachten,en hij hoopte dat de chip geen probleem zou zijn.
singasong schreef:mirgino schreef:[de arts zei van de week tegen me dat het paard zoveel klachten had en dacht dat er waarschijnlijk nooit meer mee gereden kon worden
dat wilden ze afwachten,en hij hoopte dat de chip geen probleem zou zijn.
Dit ga je toch niet menen hè?? Bel alsjeblieft S. hier voor. Als dit zo zou zijn dan had ze je dat vorig jaar allang verteld.
DA kunnen zulke mooie praatjes hebben en ze zullen wss al hun apparaten er weer op los laten om te kijken waar het eventueel vandaan komt.
Gatver wat een zakkenvullers zijn het toch ookik voel het alweer naar boven komen borrelen hier
mirgino schreef:hoho, dat zei hij over vorig jaar toen ik in de kliniek was
en S is daarna bij mij gekomen en heeft hem toen van het schudden af geholpen![]()
wat ik bedoel hierboven is wat de DA in Lienden vorig jaar dacht
hij ging toen kreupel en schuddend mee naar huis met grote pot bloed verdunners
maar hij is wonder boven wonder helemaal opgeknapt op deze chip na dan.