Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_CS_ schreef:Waarom heeft ie dan platgelegen vanwege de warmte, daar is ook een reden voor.
Als je zelf eczeem hebt zal je dondersgoed weten hoe gek je ervan kan worden.
Tuurlijk, elk paard schuurt weleens.
Maar structueel jeuk hebben is gewoonweg niet fijn.
En pas in je laatste bericht geef je aan dat het om zijn koker gaat (iets wat je dus heel moeilijk kan beschermen), dus dan kan ik je reactie enigszins begrijpen, maar als het om staart of manen ging dus echt niet.
Wat ik bedoelde te zeggen was dus dat sommige mensen dekens onzin vinden maar als het gewoonweg niet anders kan, vind ik het gewoon dierenmishandeling, daar ben ik fel op tegen.
Daarnaast blijf ik bij mijn standpunt dat een echte eczemer niet buiten deken kan.
Een zogenoemde eczemer die zonder deken kan staan, had gewoonweg hele andere problemen waardoor het eczeem de kop op stak.
Noem me gerust een zeurkous of een kreng, maar dat is gewoon de realiteit.
_CS_ schreef:Wat voor deken had je opliggen dan toen die oververhit raakte?
Vind zoiets toch apart dat dat gebeurd.
En eerlijk gezegd, snap ik best dat je bang bent dat het weer gebeurd, dus je hem niet meer oplegt.
Maar als die alleen jeuk heeft bij zijn koker, is het toch nog te overzien.
Heb je weleens producten van buitenaf geprobeerd bij zijn koker?
Citaat:Vaccinatie
Vaccinatie veroorzaakt stress in het lichaam. Daarnaast wordt een vaccin geconserveerd d.m.v. chemische stoffen, zoals kwik of formaldehyde. Deze stoffen zijn moeilijk af te breken en stapelen zich op in het lichaam.
Reguliere behandelingswijzen
Het grootste nadeel van allopathische middelen is dat er meestal ongewenste neven- en bijwerkingen uit voortvloeien. Inwendige vervuiling stapelt zich op, waardoor overbelasting van met name de lever ontstaat.
_CS_ schreef:Wat voor deken had je opliggen dan toen die oververhit raakte?
Vind zoiets toch apart dat dat gebeurd.
ellepel schreef:funny,hoe lang is jouw dier wel ingeënt dan?
ik bedoel hoeveel jaren?
ap in elk geval elke 7 jaar keurig netjes, en nu dus niet meer.
wij komen alleen wel in aanraking met genoeg andere paarden(die gelukkig wel netjes geënt zijn haha)