Ja, gelukkig is en hopelijk blijft het voorlopig rustig! Lekker rust voor de pony!
Vinden jullie de grasmix wel geschikt voor eczeempaarden? Mn pony is er echt verzot op. Ze krijgt het meer als extraatje naast het hooi. Sorry, ik heb geen zak meer op stal waarop ik kan kijken wat er allemaal inzit en kan het op het internet eigenlijk niet vinden.. ben ook op mn werk dus kan niet echt hele t internet afspeuren..
Jupzzz ik doe meestal begin april, ff kijken wat voor weer het is en of er mugjes zijn... En ik heb m pas eind november eraf gehaald. Maar één ding is zeker, het helpt het best tegen ZE.
Otello heeft nog steeds zijn eczeemdeken om, maar deze gaat vanmiddag denk ik af. Otello schuurt helaas nog steeds bij zijn manen, maar gelukkig niet TE erg. Ik vind het nu wel genoeg zo. De deken is lang genoeg opgeweest. Als morgen blijkt dat hij erg heeft geschuurd, doe ik 'm misschien wel weer om... Pff
Ik heb even een vraagje.. Mijn paard heeft geen zomerexzeem maar schuurt steeds 1 stukje van zijn manenkam kapot. De rest van zijn manen is keurig lang en het is echt maar 1 plek.
Vind het zo zonde en lelijk want zijn andere manen zijn zo netjes, heeft iemand een idee wat dit kan zijn en wat ik eraan kan doen??
Mijn paard schuurt ook enkel de onderkant van zijn manenkam, is helaas toch echt een vorm van zomereczeem....
Ik heb ook de horseware deken, helaas blijft het hoedje niet opzitten als ik er geen vliegenmasker opdoe, mijn paards oren staan te ver uit elkaar blijkbaar