Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
singasong schreef:Bianca, klinkt wel een beetje vaag. Is het iemand die paranormaal begaafd is?
Zou je mij willen pb-en hoe die homeopaat heet?
Zijn z'n oren ook door de DA nagekeken toen hij voor dat oog moest?
mebianca schreef:Dierenkliniek heeft niet in het oor gekeken ze hebben wel op z'n hoofd geklopt en gevoeld maar daar was niets mis mee zei ze.
Maar ik vind het ook een beetje vaag hoor..enigszins heeft ze gelijk dat het wel raar is dat heel z’n rechterkant wel iets mee is. Oog dik en er kwam rotzooi uit, en zijn hoef. Maarja zijn oor.. ik weet niet kan er niet in kijken maar neem aan dat de dierenkliniek dat op 1 of andere manier wel na gecheckt heeft.
Lizaa01 schreef:Ik weet nog niet zo veel van het headshaking syndrome af.
Ik heb een paar vragen waar ik het antwoord dus ook niet op weet. Ik weet dat het bij ieder paard verschillend is, maar ik hoop dat er hier mensen zijn die er meer vanaf weten (er ervaring mee hebben) en deze vragen kunnen beantwoorden.
Een paard wat het headshaking syndrome heeft, heeft hij dit dan altijd? Bijvoorbeeld ook op het strand of tijdens een buitenrit waar veel "spannends" te zien is?
Heeft het paard er ook tijdens het uitstappen of aan de hand lopen last van?
Heeft het paard er in de wei ook last van?
Helpt een pollennetje? Vooral als je niet zeker weet of het paard het syndroom wel heeft?
Alvast bedankt!
singasong schreef:ellepel schreef:kwik?
dat is toch hartstikke giftig?
Ik neem aan dat het een verantwoorde homeopatische dosering is