Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik dacht een nieuwe RSIH te kopen, maar vond het dan alsnog duur dus doe het maar niet. Ik heb nog die van vorig jaar (die het gladde stofje nog kwijt is en de voorgesp zit er niet meer aan) en de halsdeken die ik zelf gemaakt had, daar moet hij het nog maar een jaar mee doen. 
intel_1x schreef:Ik heb de bucas hoody exceemdeken laatst bij Divoza gekocht, 20 procent korting! Omdat deze dekens super sterk zijn vond ik het toch wel aantrekkelijk genoeg er eentje aan te schaffen
Inmiddels zijn de manen van mijn paard zo'n 15 a 20 cm. Kun je daar al iets mee doen, zodat het nog sneller groeit? iemand missch tips?
Mijn paard ziet er trouwens weer helemaal glanzend mooi en zacht uit! En dat dankzij overgang naar hooi en exceemmuesli van marstall !

Sanet schreef:Sommige mensen zeggen wel dat als je met koud water over manenkam gaat, dat dan de haarzakjes meer bloed krijgen (want het is immers koud, dus meer bloed erheen om het warm te krijgne) dat ze dan ook beter gaan werken, maar kweenie of dat echt zo is....
Malenka schreef:Ik heb net maagcompositum van de Groene Os besteld voor mijn paarden. Ze zijn beide nogal mager momenteel en ik kon niet veel meer bedenken dan dit nu te geven (vermoeden van maagzweer). Nu ik het besteld heb vraag ik me af of het misschien ook effect zal hebben op de zomereczeem door een verbeterde maag en darm werking.
Het is wel nog wat dun en het deel achter zijn oren is korter, maar we gaan vooruit. Vorige winter heb ik ze nog gemillimeterd. 
Citaat:De levende gisten van Yea-Sacc®1026 hebben een positieve invloed op de spijsvertering. Door de levende gisten van Yea-Sacc1026 bereikt men een optimale en stabiele pH in de dikke en blinde darm. Doordat Yea-Sacc1026 specifieke bacteriën stimuleert, en andere -ongewenste- bacteriën juist afremt in hun groei, ontstaat een betere celstofvertering. Dit heeft een betere darmgezondheid tot gevolg en helpt darmgerelateerde problemen als koliek en hoefbevangenheid te voorkomen. Yea-Sacc is een prebiotica.
ga ik nu dit eens uitvogelen(ergens stom dat ik het nooit eerder heb gedaan!
)Maar men word zo gebombadeerd met allerlei goede producten dat een keuze maken alleen maar moeilijker word.