Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AsKaBaNMaNoN schreef:is het mogenlijk dat een paard littekens overhoudt aan mok?Mijn pony heeft namenlijk ook mok gehad en we hebben inmiddels al van alles geprobeerd,maar de huid blijft onregelmatig
Arabian_Girl schreef:heb ook een paardje met mok.eerst 2 nu nog maar 1.eerst was het weg.ze hadden het toen het 30 graden was en super droog.
van de week had hij het weer terug.ineens!!
helemaal rood en korsten.had er vaseline opgedaan.leek even beter te gaan.maar vanaochtend stond hij met super dikke benen op stal en ook helemaal rood enzo..
iemand tips wat ik er aan kan doen?
hij krijgt nu drainage en wil hem zo gaan wassen met dettol en dan vaseline erop.
hij staat gewoon in de wei.als ik hem alleen op stal zet wordt hij superdruk.
Miirthe schreef:Arabian_Girl schreef:heb ook een paardje met mok.eerst 2 nu nog maar 1.eerst was het weg.ze hadden het toen het 30 graden was en super droog.
van de week had hij het weer terug.ineens!!
helemaal rood en korsten.had er vaseline opgedaan.leek even beter te gaan.maar vanaochtend stond hij met super dikke benen op stal en ook helemaal rood enzo..
iemand tips wat ik er aan kan doen?
hij krijgt nu drainage en wil hem zo gaan wassen met dettol en dan vaseline erop.
hij staat gewoon in de wei.als ik hem alleen op stal zet wordt hij superdruk.
Met welke verhouding met water was jij met Dettol? Is dat spul niet veel te chemisch?
Miirthe schreef:Goh.![]()
24 pagina's lang.. Dat waren en van de eerste tips.
Goed bedoeld.. maar toch