Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:Benieuwd of t dat idd is .
Lijkt me dat Eric dat ook had kunnen vinden . Maar hoop ook dat je je kameraadje nu op de rit gaat krijgen .
Dorine92 schreef:Ik ben ook heel benieuwd. Jeetje wat heb jij al veel gedaan voor je paard
Ninx schreef:Dorine92 schreef:Ik ben ook heel benieuwd. Jeetje wat heb jij al veel gedaan voor je paard
Heel eerlijk….. dat is toch normaal?
Wanneer een paard zich zo slecht voelt trek je alles uit de kast toch?
Ninx schreef:Dorine92 schreef:Ik ben ook heel benieuwd. Jeetje wat heb jij al veel gedaan voor je paard
Heel eerlijk….. dat is toch normaal?
Wanneer een paard zich zo slecht voelt trek je alles uit de kast toch?
Het kan echt beter worden. Mijn merrie heeft jaren darm ellende gehad.
Stad en land afgelopen.
Uiteindelijk heeft het haar geholpen dat hele kpu protocol te doen.
Verder goed gekeken wat stressoren zijn voor haar.
Ze is nu een blij ei.
Escada schreef:Net gebeld eindelijk
Sommige delen van de dunne darmen hadden een vrij dikke wand. Had last van buikvocht.
Dunne darmen lagen veel stil. Gaan normaal steeds open en dicht. Dit is bij Vallie niet het geval. Kan duiden op een chronische darmziekte zoals Crohn. Vanaf vrijdag beginnen met medicatie. Glutenintolerantie kan heel goed, dan krijgen paarden ook vaak deze klachten. Vrijdag beginnen met medicatie
Escada schreef:Net gebeld eindelijk
Sommige delen van de dunne darmen hadden een vrij dikke wand. Had last van buikvocht.
Dunne darmen lagen veel stil. Gaan normaal steeds open en dicht. Dit is bij Vallie niet het geval. Kan duiden op een chronische darmziekte zoals Crohn. Vanaf vrijdag beginnen met medicatie. Glutenintolerantie kan heel goed, dan krijgen paarden ook vaak deze klachten. Vrijdag beginnen met medicatie
Babootje schreef:Escada schreef:Net gebeld eindelijk
En wat voor medicatie gaat hij dan krijgen? Ik neem aan iets van prednison/cortico's?