Lauraa90 schreef:Hoi! Ik val ook even binnen, mede door dit topic ben ik erg nieuwsgierig geworden naar BoT!
Ben me gaan verdiepen in de producten, en qua werking i.c.m. prijs, trekt de rugverwarmer van BoT mij momenteel het meest (liever niet meteen een flink bedrag neer leggen, eerst zien dan geloven). Mocht ik hier erg enthousiast over zijn dan schaf ik t.z.t. de staldeken/maasdeken erbij aan. Maar nu mijn twijfel, ik lees namelijk op meerdere sites dat de rugverwarmer erg slecht blijft liggen. Het is wel de bedoeling dat de rugverwarmer na het opbouwen, de hele dag en/of nacht op blijft zolang het koud is (onderdeken weer). Maar ik heb echt een hekel en trekkende en schuivende dekens.. Ik heb begrepen dat bijvoorbeeld een borstriempje aangeschaft kan worden waarmee je hem ook vooraan het paard bevestigd, maar gaat dit dan niet op een vervelende manier trekken? Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er al manieren gevonden om ervoor te zorgen dat de deken goed blijft liggen? Alvast bedankt voor de tips!
Als je hem lang en zonder toezicht op wilt laten zou ik niet gaan voor een rugwarmer. Werkt mooi maar ligt niet ideaal. Ik heb een fedimax en dus met bot geen ervaring maar ondanks dag ik hem vast maak aan een deken trekt hij toch naar achteren en neemt daarbij de deken mee