Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cynthiar schreef:Picasso: mijn ene dierenarts adviseerde mij 1 pil per dag zonder opbouwen. Door de topics hier wist ik dat je moest opbouwen en heb ik een andere da van dezelfde kliniek maar een stuk jonger dan de eerste arts gevraagd wat zij adviseerde en dat was per 2 weken met 1/4 opbouwen. En dat heb ik gedaan en geen last gehad van bijwerkingen.
Ik zou anders jou pony terug zetten naar 1/4 voor 2 weken en dan naar 1/2 gaan. Dan kan het lichaam er beter aan wennen. Het is eigenlijk een medicijn voor mensen met Parkinson, en die moeten het ook opbouwen en zelfs als je wilt stoppen moet je het afbouwen. Het is echt wel een heftig medicijn.
Batlow schreef:Sterkte tiwi, altijd naar zoiets...
Ik heb hier even een foto van mijn 24- bijna 25-jarige cushinger. Hoe vinden jullie hem er uit zien? Ik vind hem vreemd in verhoudingen. Hij heeft een deken op, dus ik zie hem niet zo vaak zonder. Voor de rest doet hij het heel goed eigenlijk...
[ Afbeelding ]
Edit: ik las dat iemand om de andere dag een andere dosering geeft? Wist niet dat dat mogelijk was? Is dat niet verwarrend voor het lichaam, of werkt het heel goed?
ohjajoh6 schreef:Hoeveel weegt het paardje dan Ilora? Ongeveer gemiddeld? Want overdoseren (ik geef zelf standaard 1,5 x hun gewicht), is wel zo verstandig eigenlijk.
Ik kan je geen advies geven wat voer betreft, ik krijg het te veel kilos er namelijk niet af bij die van mij.
llora schreef:ohjajoh6 schreef:Hoeveel weegt het paardje dan Ilora? Ongeveer gemiddeld? Want overdoseren (ik geef zelf standaard 1,5 x hun gewicht), is wel zo verstandig eigenlijk.
Ik kan je geen advies geven wat voer betreft, ik krijg het te veel kilos er namelijk niet af bij die van mij.
Ik heb eigenlijk geen idee van,haar gewicht. ZE is 1,62 meter. Had geschat van 500 kg. Zou het kwaad kunnen dat ik ZE vandaag ontworm voor 600 kg met de combi spuit. Dus de zware ontworming. Want het is geleden van 8 januari. Ik zou anders ook niet weten waar ZE vanaf valt. Hooi onbeperkt en voeding hetzelfde gebleven. Hebben,in april zware worm besmetting gehad. En daarna op de drie maand ontwormt voor 500 kg. Pff nu voel ik mij wel slecht dat ik misschien voor te weinig heb ontwormt. Ik hen de equest pramox en de gewone eqeust liggen
Mag ik niet wat kilotjes komen halen bij u?