Prachtig, je ziet het gewoon zo snel kleiner worden. Facinerend hoe snel de huid zich herstelt! En wat goed dat ze er helemaal vanaf blijft, dat lijkt me ook zeker schelen
Stille mee lezer . Maar dat ziet er erg goed uit Do! Ben blij voor de Heps dat het zo goed geneest. Kan niemand er even wat zalf op doen met de ochtend voer beurt ofzo? Of moet het dan eerst worden schoon gemaakt?
Dat ziet er heel mooi uit. Zeker die eerste foto van 12 januari. heel mooi.
tegen het voorjaar is ze geheel sarcoid vrij en kan de Hepsie training (Zortin dochters training dan eigenlijk, hehe want die van ons mag dan ook eindelijk aan de slag) beginnen.
Evelienepien
Geplaatst: 13-01-16 22:29
Wauw! Wat ziet er netjes uit en wat gaat het snel! Top voor jullie!!
Verschil met het been is natuurlijk dat die neus wel overal in zit, maar niet echt veel beweegt. Die op haar been zat vlak bij haar knie dus tja, dat beweegt nog best wel en die heeft ook nog eens 2 x een serie zalven gehad, neus maar 1 x.
Maar ik ben heel blij met het super snelle tempo waarin je de neus letterlijk kan zien dichtgroeien.
tiwi1969
Geplaatst: 16-01-16 20:53
Die neus gaat super!
En de zorg voor Hepsie is best intensief, zoiets vreet samen met de zorgen die je erom hebt energie. Eerst aan jezelf denken, Bokt en Bokkers zijn niet zo belangrijk.
Overige bultjes heb het idee dat ze langzaam kleiner worden als in heeeeeeeeeel langzaam. Had nog geen foto's opgestuurd, neus ging goed en plekjes is toch afwachten gaan ze op foto ook niet echt kunnen zien wat het is. Positief is wel dat ze naar mijn idee, dus kleiner worden, maar dat is miniem. Op haar onderbeen was indedaad 2 mokplekjes die zijn nu weg, maar die hebben re ook tijedn gezeten.