[Info] alternatieve behandelingen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:12

pien_2010 schreef:
Indrukwekkend Joolien en hoe nu verder met je paard? Een geknakte kogel klinkt toch wel ernstig. Is er nog kans op genezing en wie gaat dat doen? Ik kan me goed voorstellen dat je geschokt bent. Heeft toch altijd iets hokus spokus vind ik en dat heeft gewoon iets griezeligs.

pmagnetiseur goed gedaan! :o

Ik heb ook je site bekeken en je profiel dus al wat vragen die ik had heb je al beantwoord. Persoonlijk denk ik dat veel meer kinderen met genezende of andere gaven geboren worden maar dit na de pubertijd verliezen. Ben je het daar mee eens?
Kinderen zijn gevoeliger dan volwassen. Met volwassen worden, worden veel natuurlijk dingen afgeleerd. Het hoeft niet zo te zijn dat ieder kind een paranormale gave heeft.

Dit schrijf ik dan uit eigen ervaring als het gaat om een van mijn eigen kinderen die bijzondere dingen heeft laten zien als manneke en zich zeer bewust was tot zijn grote verdriet, dat na de pubertijd, hij zijn gaven kwijt zou zijn hetgeen ook uitgekomen is. Gebeurd dat vaker dat verlies van gave na de pubertijd?

Nee iemand die een gave heeft gekregen raakt die niet kwijt. Wel kan hij of zij besluiten er niets mee te doen. Het wordt sterker als je er meer mee doet, maar bij niets verdwijnt het nooit helemaal

Vanuit die ervaring heb ik wel een vraag aan je. Als kleintje had hij het wel eens over "dat hij een helper was" dus dat hij deel uit maakte van een groep. Een keer werd hij wakker als klein manneke met de woorden dat K. weer beter zou worden (was helemaal in de poeier geslagen door een paard en men vreesde voor zijn leven want inwendig waren er te veel beschadigingen kortom een groot drama op stal was dat). Mijn zoon vertelde dat hij K. met helpers 's nachts geholpen had en dat het goed zou komen met K. Die dag zei hij geruststellend tegen de vrouw van de man dat het allemaal goed zou komen, die hem daarop over zijn bol aaide met een treurige glimlach. De troost van een kind zo ervoer zij dat. Maar diezelfde dag bleek dat haar man wonderbaarlijke progressie had geboekt waar men niets van begreep en alles goed zou komen. Joolien toen was IK echt geschokt. Dit is de eerste keer dat ik er over schrijf, heb dat altijd bij me gehouden zo bizar vond en vind ik het.
Dit kan idd zeer goed duiden op een zienende gave

Zowel aan deze kant als ik hem goed begrepen heb als aan de andere kant zouden helpers zitten. Maak jij ook deel uit van een groep of geheel of werk jij "alleen"? Kun je het uitleggen wat hij bedoelde, hij was zo klein dat ik alleen maar geluisterd heb en hem niet heb willen belasten met mijn vragen c.q. geschoktheid.

Dat ligt eraan ik werk stoffelijk alleen. En als ik samen werk, dan met mijn moeder. Daarnaast heb ik nog een leermeester die ook de leermeester van mijn moeder was. Ik wilde vroeger ergens "bij" horen en erkenning halen, maar dat bleek een illusie. Zodra ik met mijn verstand niet enigszins kan volgen wat er gebeurd dan haak ik af. maw de voeten op de grond. Met die groep ben ik gestopt. Ik heb zelf mensen wel begeleid en ga een samenwerking ook niet uit de weg, maar het moet wel klikken. Ik werk bijv ook samen met een DA.
Maar….. onstoffelijk werk ik met velen. Ik ben nooit alleen. Een van mijn voormalig collega’s en goede vriend van mijn moeder deed heel veel met paarden. Hij is daar mijn grote voorbeeld en gaat regelmatig mee.
Mensen die op mijn behandeltafel plaats nemen zeggen wel eens wie hield dan mijn voeten vast? Ik niet zeg ik dan lachend want ik zat daar achter mijn buro (de behandeling gaat soms door ook als ik geen handoplegging meer doe)

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:28

Jannepauli schreef:
Opmerkelijk Joolien...

Roburt: wat je nu gedaan hebt - dat valt toch onder 'helder' ( zien|horen|weten|voelen)..? Is het nu zo dat als je het paard in levende lijve voor je hebt, je dmv magnetiseren die kogel ook weer zou kunnen verhelpen? Of kan dat magnetiseren of verhelpen ook op afstand? Of beperk jij je tot aangeven wat er mogelijk aan de hand kan zijn?

Ik heb de foto vanaf mijn computerscherm gelezen in een split second kwam ik met mijn vinger op de plek bij kogel rechtsachter. Ik hield mijn vinger van het scherm en liet opnieuw bevestigen.
Ik was al aan het terugschrijven, maar ik vond het niet genoeg (alhoewel dit heel sterk was) en dus besloot ik de rest van de foto ook even mee te pakken zoals de dame achter het paard. Viel me eigenlijk niet tegen met mijn hoofd zo vol sn.. :+

Ik behandel ook op afstand zoals ik schreef was mijn laatste hier op bokt een veulen uit Belgie waar Giolli mee kwam. Die heb ik 2 weken intensief over foto behandeld; kon ook niet veel anders want de afstand was een 250 km enkel... Het gaat goed heb ik gelezen en ze heeft ook veel hulp van anderen gehad.

Het behandelen kan dus welk degelijk via foto, maar het liefst behandel ik in het echt. Contact met het paard is leuk en je ziet dan ook de interactie. Verder is de behandeling sterker en directer. Per foto gaat er vaak een nachtje overheen. Examenvrees doe ik per foto.

Tot nu toe heb ik bij paarden veel kreupelheden gedaan maar vaker nog de ze kunnen het niet vinden paardjes.. En verder mag ik mij graag begeven onder de "neuroten". Een paard wordt dat niet vanzelf. Het is vaak pijn of angst wat er aan ten grondslag ligt.
Ik kan niet alles helen en niet alles herstellen. Pijn kan ik tot 90-95% weghalen, maar de duur kan ik niet garanderen. En verder laat ik het gebeuren zeg maar... Heb toch hele mooie dingen mee mogen maken zoals het veulen van Giolli, het paard van Mirgino maar zeker ook het witte paard van haar vriendin waar geen man bij kwam (en ik wel :+ ), een tinker met 2 jaar lang diarree dat stopte direct na mijn behandeling en sorry dat ik wellicht nu het randje van TS overga, maar ik vind dit zo mooi om te doen...!

Als ik iets niet kan of mij wordt gezegd dat iemand de medische weg moet gaan dan zeg ik dat.

Hoop dat dit je vragen beantwoord.

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:34

pien_2010 schreef:
pmagnetiseur heb nog een vraag. Van singasong begrepen dat Reiki vanuit de oude traditie komt en dat dit er dus al heel lang is. Wat jij doet hoort dit bij "oud" of bij "nieuw"?

Omdat het aangeboren is en je er dus zelf niets voor hebt hoeven te doen, ben ik geneigd om het bij "oud" te plaatsen waar overigens niets mis mee is.

Nieuw is volgens mij als het middels scholingsoefeningen verkregen is. Hoe zie jij dat?

Ik weet niet wat nieuw en oud is. Ik ben denk ik old school... Magnetiseren bestaat al eeuwen. Het helen van mensen kan iedereen leren zoals reiki, maar magnetiseren is een paranormale gave.
Zoals gezegd uit zich dit naast het overbrengen van energie ook in helder horen, zien en voelen. En daarmee ook het communicatieve met gene zijde.
Ikzelf heb het in de praktijk geleerd bij mijn moeder. Paarden heb ik volledig zelf moeten doen. Mijn moeder's collega was toen al overleden.

Heb nagedacht over scholing om een papier tbv zorgverzekering te verkrijgen (dan krijgen de patienten vergoed) dat kost echter heel veel geld, veel tijd ook en mijn gave wordt er niet sterker van. Wel zou ik wat meer technieken kunnen leren en zaken wellicht beter kunnen plaatsen. Ik handel nu puur intuitief.

pmagnetiseur

Re: Centraal alternatieve behandelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:41

zo nu nog even een naschrift:
ik kon jullie tempo vandaag amper bijhouden, maar volgens mij alle vragen beantwoord.

Enne ik laat mij niet affakkelen hoor :-)! Heb hier op bokt al meerdere discussies gehad. Als iemand met argumenten komt of vragen dan probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.

En ik zie mijzelf niet als profeet die mensen moet overtuigen.

Heb pas iets moois gelezen volgens mij van Dalai Lama en wellicht niet exact hoe hij het schreef:
Als je praat hoor je enkel wat je al weet en als je luistert kun je nog wat leren!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:45

pmagnetiseur schreef:
Ik heb de foto vanaf mijn computerscherm gelezen in een split second kwam ik met mijn vinger op de plek bij kogel rechtsachter. Ik hield mijn vinger van het scherm en liet opnieuw bevestigen.
Ik was al aan het terugschrijven, maar ik vond het niet genoeg (alhoewel dit heel sterk was) en dus besloot ik de rest van de foto ook even mee te pakken zoals de dame achter het paard. Viel me eigenlijk niet tegen met mijn hoofd zo vol sn.. :+

...

Het behandelen kan dus welk degelijk via foto, maar het liefst behandel ik in het echt. Contact met het paard is leuk en je ziet dan ook de interactie. Verder is de behandeling sterker en directer. Per foto gaat er vaak een nachtje overheen. Examenvrees doe ik per foto.

Leuk dat je het uitlegt hoe je het doet. :)

Citaat:
Ik kan niet alles helen en niet alles herstellen. Pijn kan ik tot 90-95% weghalen, maar de duur kan ik niet garanderen.

Als ik iets niet kan of mij wordt gezegd dat iemand de medische weg moet gaan dan zeg ik dat.

Dat vind ik ook altijd belangrijk dat je altijd eerlijk blijft in wat je wel en niet voor iemand kan betekenen en dat mensen ook echt gewoon medische zorg moeten blijven gebruiken.

Wel is het vaak zo dat je op een gegeven moment uitgedokterd bent en dat het alternatieve circuit soms echt voor aangename verrassingen kan zorgen. Zo had ik volgens een trauma-arts zwaar trauma na een val met mijn vorige paard en zou dat blijvend letsel blijven. Op slippers lopen en op blote voeten kon ik wel vergeten dat zou altijd met pijn blijven. Gelukkig attendeerde een andere bokker mij op een man die bijzondere dingen kon. Onder het mom van niet geschoten is altijd mis een afspraak gemaakt en ik kan inmiddels weer sinds anderhalf jaar op slippers lopen. En dat is dan zo ontzettend fijn ;)
Vandaar dat ik ook voor mijn dieren verder kijk dan het gebruikelijke circuit.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 08:51

Bron: http://www.collective-evolution.com/201 ... ntentions/

Citaat:
Geheimen van de menselijke aura en intenties - 8 september 2013

Een Russische wetenschapper heeft onderzoek gedaan naar het menselijk energieveld en is tot de conclusie gekomen dat mensen de wereld om zich heen met hun eigen energie kunnen veranderen.

Dr. Konstantin Korotkov stelt dat positieve en negatieve gedachten een verschillende invloed hebben op onze omgeving.

Hij is hoogleraar natuurkunde aan de Staatsuniversiteit van Sint-Petersburg. Het beïnvloeden van materie op afstand door de menselijke geestkracht zonder fysieke hulpmiddelen te gebruiken wordt ook wel telekinese of mind over matter genoemd. De sleutel tot telekinese zou zijn te visualiseren.

We kunnen energie niet gemakkelijk met het blote oog waarnemen, waardoor het moeilijk kan zijn om de wereld van energie te begrijpen. Om een brug te slaan tussen de fysieke en onzichtbare wereld worden experimenten gedaan met behulp van bio-elektrofotografie. Deze experimenten zijn gebaseerd op de gedachte dat het menselijk lichaam en bewustzijn continu energie uitzenden.

Met behulp van bio-elektrofotografie wordt getracht deze energievelden rond het lichaam vast te leggen. In de metafysische wereld wordt dit energieveld ook wel de aura genoemd.

Aura’s kunnen – zo nodig na enige oefening – visueel worden waargenomen door ieder mens. De kleuren van een aura variëren naargelang de persoon en de omstandigheden.

Dr. Korotkov is niet de enige wetenschapper die onderzoek heeft gedaan naar het menselijk bewustzijn, gedachten en energie. Aan de gerenommeerde Princeton-universiteit deed men 28 jaar onderzoek naar de invloed van energie op de omgeving.

Gedurende het Princeton Engineering Anomalies Research (PEAR) werd geconcludeerd dat het bewustzijn beschikt over een subtiel vermogen om apparaten die bekend staan als Random Event Generators te beïnvloeden.

Dr. Robert Jahn besloot onderzoek te doen naar de effecten van het menselijk bewustzijn en intenties op de omgeving. Urenlang probeerden hij en zijn collega’s vast te stellen of het bewustzijn invloed uitoefent op onze fysieke wereld. Jahn ontdekte dat er sprake was van een mentale connectie tussen het bewustzijn en de apparaten. Hij toonde aan dat bewustzijn invloed heeft op de fysieke wereld.

Dit onderzoek is van belang omdat het aantoont dat de mens met behulp van intenties en gedachten zelf in staat is om een wereld van vrede, gezondheid en vreugde te creëren. Het lijkt er dan ook sterk op dat we onze realiteit met onze eigen gedachten en intenties creëren.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 09:00

pmagnetiseur dank je wel voor je zeer uitgebreide duidelijk stuk.
Ik heb nog een vraag over het behandelen. Kun je nog preciezer uitleggen WAT en HOE je het doet waardoor patiënten (mens en dier) weer genezen?

Over verschil oude en nieuwe helderziendheid bedoel ik het verschil tussen aangeboren helderziendheid vanuit het oude atavistische bewustzijn bij een mens (nog) aanwezig bij geboorte en helderziendheid door studie, eigen inspanning, door het gaan van de inwijdingsweg, verkregen.
Het eerste hebben enkele nog door geboorte aanwezig en het tweede kan in feite door meer mensen die zich daar serieus op toeleggen verkregen worden (Voor alle duidelijkheid, ik hoor daar niet bij!).
Daar wil ik het verder openbaar bij laten anders moet ik te diep op de antroposofische leerweg in gaan.

Je stukje Singasong en je link ga ik later bestuderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 09:03

Kan ik dat bij mezelf ook doen? :') Ik zit op mn werk maar de sfeer is echt klote en daardoor ben ik zo moe en lusteloos. Zou wel wat positieve energie willen :P

Roburt, bedankt namens mijn vriendin, ze draait haar voet scheef weg maar daar kon de podoloog niks aan doen. Daar is ze vorig jaar een keer geweest ofzo.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 10:18

Joolien schreef:
Kan ik dat bij mezelf ook doen? :') Ik zit op mijn werk maar de sfeer is echt klote en daardoor ben ik zo moe en lusteloos. Zou wel wat positieve energie willen :P

Joolien wat je zou kunnen proberen is dat je in gedachte een plek neemt waar jij veel energie van krijgt. Een mooie plek in de natuur bij het water of grote boom (bomen), landschap. Maakt niet uit, een plek waar jij blij van wordt. Dan ga je in gedachte je armen schuin omhoog brengen in het verlengde van je benen die je ietwat uit elkaar zet in gedachte zodat je als het ware een kruis vormt. Dan denk je daar als het ware de energie van die plek, eventueel met een hoop zon door het kruis heen. Je pept jezelf als het ware op. Deze oefening doe ik als het mogelijk is in het echt en als dat onmogelijk is in gedachte. Op je werk kun je dat natuurlijk niet in het echie doen, maar gedachte zijn vrij. Vaak doet dat bij mij heel veel, helaas soms doet het ook helemaal niets zoals gisteren toen ik me buitengewoon vermoeid voelde en energie heel laag was. Ik kon doen wat ik wilde maar niets hielp dus uiteindelijk maar gaan slapen onderwijl luisterend naar alle vogeltjes om me heen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 10:24

pien_2010 schreef:
Joolien schreef:
Kan ik dat bij mezelf ook doen? :') Ik zit op mijn werk maar de sfeer is echt klote en daardoor ben ik zo moe en lusteloos. Zou wel wat positieve energie willen :P

Joolien wat je zou kunnen proberen is dat je in gedachte een plek neemt waar jij veel energie van krijgt. Een mooie plek in de natuur bij het water of grote boom (bomen), landschap. Maakt niet uit, een plek waar jij blij van wordt. Dan ga je in gedachte je armen schuin omhoog brengen in het verlengde van je benen die je ietwat uit elkaar zet in gedachte zodat je als het ware een kruis vormt. Dan denk je daar als het ware de energie van die plek, eventueel met een hoop zon door het kruis heen. Je pept jezelf als het ware op. Deze oefening doe ik als het mogelijk is in het echt en als dat onmogelijk is in gedachte. Op je werk kun je dat natuurlijk niet in het echie doen, maar gedachte zijn vrij. Vaak doet dat bij mij heel veel, helaas soms doet het ook helemaal niets zoals gisteren toen ik me buitengewoon vermoeid voelde en energie heel laag was. Ik kon doen wat ik wilde maar niets hielp dus uiteindelijk maar gaan slapen onderwijl luisterend naar alle vogeltjes om me heen.

Ok thanks dat ga ik eens proberen.

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:20

pien_2010 schreef:
pmagnetiseur dank je wel voor je zeer uitgebreide duidelijk stuk.
Ik heb nog een vraag over het behandelen. Kun je nog preciezer uitleggen WAT en HOE je het doet waardoor patiënten (mens en dier) weer genezen?

Over verschil oude en nieuwe helderziendheid bedoel ik het verschil tussen aangeboren helderziendheid vanuit het oude atavistische bewustzijn bij een mens (nog) aanwezig bij geboorte en helderziendheid door studie, eigen inspanning, door het gaan van de inwijdingsweg, verkregen.
Het eerste hebben enkele nog door geboorte aanwezig en het tweede kan in feite door meer mensen die zich daar serieus op toeleggen verkregen worden (Voor alle duidelijkheid, ik hoor daar niet bij!).
Daar wil ik het verder openbaar bij laten anders moet ik te diep op de antroposofische leerweg in gaan.

Een paranormale gave is bij de geboorte meegegeven en niet op een andere manier door kennis/ training te verkrijgen (dat is eigenlijk het verschil met Reiki)

WAT ik doe is het overbrengen van energie. En ik kan astraal opereren. Dwz dat mijn vingers in een lichaam gaan zonder dat dit van de buitenkant waarneembaar is. De patient echter merkt dat wel degelijk. Dat gebeurt niet altijd hoor, soms is handoplegging meer dan voldoende om blokkades op te heffen.

NB ik ben niet zo'n man die met een keukenmesje een hoop bloed laat zien hoor; dat is nep. Ik werk enkel met mijn blote handen zonder toestanden. Op mijn www staan wel wat films van behandellingen van paarden. Gekker dan dat wordt het niet.

fotobehandeling
Via een foto neem ik de foto tussen mijn handen en leg ik via telepathie contact. Afstand zoals een ander land speelt daarbij geen enkele rol.

In het algemeen gezegd:
Ik breng energie over, zie het als een monteur die de lamp met het stroomnet verbind. De energie is voor zover ik zelf niet moe of ziek ben onuitputtelijk en per direct bruikbaar. Die heb ik altijd en overal.
Ik wordt er zelf niet moe van, omdat het niet mijn eigen energie is. De energie haal ik niet uit het stopcontact maar van "boven".
Ik ben gelovig maar niet veel in de kerk te vinden. Echter zonder die hulp kan ik dit werk niet doen.

Hoop dat dit niet te zweverig over komt en duidelijk genoeg is. Sommige dingen laten zich moeilijk uitleggen.

Nieuw:
ik heb mij de afgelopen tijd mij bekwaamd in het in slaap kijken van een paard. Een soort helende blik zeg maar. Ik kijk dus enkel in de ogen van het paard en die begint te knipperen met de ogen, te smakken en vervolgens zakt de hals omlaag tot gapen toe. Dat redt ik niet bij ieder paard, maar wel steeds vaker. Als ik wat opgeknapt bent zet ik dat ook op film binnenkort, want dat ging mijn verstand ook even te boven zeg maar.... Maar nu vind ik dat wel gaaf om te doen. Het paard wordt daar overigens niet door benadeeld hooguit wat sloom en suffig. Bij mensen is dit mij nog niet gelukt en bij de koe die ik laatst geprobeerd heb ook niet. Koeien sluiten af met hun oren (die zitten achter de ogen ipv erboven) en als ik geen "straal" meer heb lukt dat niet.

En verder ben ik heel normaal... :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:23

Haha ik vind het leuk hoe jij op een gegronde manier jouw verhaal verteld. Dat doet me toch eerder 'geloven' als van die zweverige figuren.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:46

PM, vraag jij ook aan paarden of ze een healing/behandeling willen? Of ga jij er van uit dat als de eigenaar het wil, het paard het ook wil?

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:02

singasong schreef:
PM, vraag jij ook aan paarden of ze een healing/behandeling willen? Of ga jij er van uit dat als de eigenaar het wil, het paard het ook wil?

Dat is wel een leuke vraag denk ik :j

Een van mijn paarden is momenteel totaal niet fit en heeft hulp nodig..Er is alleen een probleem..In het verleden heb ik haar wel eens laten behandelen door therapeuten,maar ze liet het nooit toe..Weggegooid geld dus :') Nu heb ik eerst iemand contact met haar laten maken om te vragen wat ze zelf wil en een aantal behandelaars laten testen..Bij alle behandelaars gaf ze een nee behalve bij eentje waar ik zelf toevallig ook een goed gevoel bij had,dus we gaan het zien :j Nu is mijn dame wel wat extreem want ze wil zowiezo nooit aangeraakt worden door een vreemde,en het ligt niet aan mij want de andere paarden hebben dit niet zo..

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:08

Magnetiseren kan iedereen leren, net als reiki. Je hebt er geen paranormale gave voor nodig. Alleen er zijn mensen, zoals PM die dit magnetiseren/handopleggen al uit zichzelf kunnen en het niet meer te hoeven leren en dat kun je als 'gave' zien.
Zo zijn er reiki-masters die zich houden aan de standaard locaties op een lichaam tijdens een behandeling zoals ze die hebben geleerd en er zijn er die op hun gevoel naar de plekken op een lichaam gaan waar de energie nodig is.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:11

pleiada schreef:
singasong schreef:

Dat is wel een leuke vraag denk ik :j

Een van mijn paarden is momenteel totaal niet fit en heeft hulp nodig..Er is alleen een probleem..In het verleden heb ik haar wel eens laten behandelen door therapeuten,maar ze liet het nooit toe..Weggegooid geld dus :') Nu heb ik eerst iemand contact met haar laten maken om te vragen wat ze zelf wil en een aantal behandelaars laten testen..Bij alle behandelaars gaf ze een nee behalve bij eentje waar ik zelf toevallig ook een goed gevoel bij had,dus we gaan het zien :j Nu is mijn dame wel wat extreem want ze wil zowiezo nooit aangeraakt worden door een vreemde,en het ligt niet aan mij want de andere paarden hebben dit niet zo..

edit.. pleiada een pb gestuurd
Laatst bijgewerkt door singasong op 27-06-14 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:21

Ze is altijd al zo geweest van kleins af aan..De fokker wist precies waar ik het over had..Het kan misschien wel een proces zijn,maar zo komt ze niet verder want het is al heel wat jaartjes aan de gang..Misschien moet het doorbroken worden?

Je moet me even helpen hier hoor..Hoe denk je dat het aan mij ligt?Ik weet goed dat dingen in het gedrag bij mij fout gaan..Ik doe nu ook een soort bodyscan voor dat ik met de paarden aan de gang ga en probeer in het nu te blijven dan en dat werkt heel fijn..

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:24

Pleiada, ik stuur je even een pb

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 22:21

pmagnetiseur schreef:
En ik kan astraal opereren. Dwz dat mijn vingers in een lichaam gaan zonder dat dit van de buitenkant waarneembaar is. De patient echter merkt dat wel degelijk. Dat gebeurt niet altijd hoor, soms is handoplegging meer dan voldoende om blokkades op te heffen.

NB ik ben niet zo'n man die met een keukenmesje een hoop bloed laat zien hoor; dat is nep. Ik werk enkel met mijn blote handen zonder toestanden. Op mijn www staan wel wat films van behandellingen van paarden. Gekker dan dat wordt het niet.

En verder ben ik heel normaal... :j

Heb enorm moeten lachen om je laatste zinnetje itt het gequote. Ik ga je filmpjes zeker bekijken.
Ik heb hier heel lang geleden ook iets over gezien op TV. Totaal vergeten was ik het. Net zoals jij beschrijft was het totaal niet bloederig en totaal zonder toestanden.

Morgen ben ik te druk voor uitgebreid BOKT en ik wil dit eventjes laten bezinken. Is best heftige info. Zelf jok of lieg ik nooit en dus ga ik altijd vanuit bij een ander, dat wat er geschreven of verteld wordt ook klopt.

Zondag kom ik er dus waarschijnlijk op terug.

Ik vind het heel bijzonder de openheid en "nuchterheid" waarmee je jouw werk beschrijft. Dat maakt het wel geloofwaardig. Maar het is wel bijzonder hoe normaal je dan verder ook bent :D :D .

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 20:16

Of ik een paard vraag of hij behandeld wil worden.
Ik vraag een paard nooit of hij een behandeling wil. Zijn of haar baas/ bazinnetje vraagt mij te komen en dus kom ik. Ik maak eerst contact met het paard en ga dan aan de slag. Niet elk paard is direct even gewillig. Zeker de paarden die het niet op vreemden hebben of op mannen zijn niet direct benaderbaar. Maar het lukt mij aardig, dus heb ik denk ik een hoge aaibaarheidsfactor :D. Uiteindelijk is het wel het paard dat bepaalt of hij dat wil. Van de ruim 200 tot nu heb ik er 3-4 gehad die niet wilden. Inmiddels ben ik wat beter gevorderd en lukt het mij (bijv. met de ogen) wel om het paard zodanig te raken dat ik erbij kan komen. En soms moet ik er gewoon zoveel energie in pompen, omdat ie een harde huid heeft dat het paard nadien begint te gapen.
Maar nee niet altijd dus. En het paard is qua massa altijd in de meerderheid en dus let ik altijd wel op. Zijn of haar ogen verraden mij een hoop en dus houd ik daar mijn ogen op.
Mensen zeggen wel bij een normaliter nerveus paard; hij is wel rustig... Of dat doet ie anders nooit... :D
En dat vind ik dan wel mooi ;-)
Vaak zie je zo'n paard dan ook reageren in dat ie relaxed wordt of mij met zijn hoofd even aanwijzingen begint te geven... Ik kan daar heel erg van genieten.
Het paard ook en niet zelden krijg ik een knuffel of een blijk van (h)erkenning als ik ze later eens tref.

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 20:22

In tegenstelling tot Singasong vind ik magnetiseren een paranormale gave. Dat is mijns inziens het verschil tussen reiki en magnetiseren. Beide brengen energie over maar bij mijn gave gaat mijn hand vanzelf. Ik vraag nooit wat een dier of mens mankeert en laat mijn handen gaan.
Maar ik wil hier niet over in discussie hoor; ik hoef geen gelijk wel geluk!

Zo kom ik op Jolien tav haar werk geluk of gelijk... Een leuk boek om te lezen is kun je een rups leren vliegen van Jan Bommerez wat het verschil beschrijft tussen gelijk en geluk. Niet dik niet duur en interessant om te lezen. Ik trof Jan 20 jaar geleden om een seminar van hem. Heel interessant mens wel. Niets met paranormaal te maken maar wel met levensinzicht.

pmagnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 20:35

/quote]

Heb enorm moeten lachen om je laatste zinnetje itt het gequote. Ik ga je filmpjes zeker bekijken.
Ik heb hier heel lang geleden ook iets over gezien op TV. Totaal vergeten was ik het. Net zoals jij beschrijft was het totaal niet bloederig en totaal zonder toestanden.

Morgen ben ik te druk voor uitgebreid BOKT en ik wil dit eventjes laten bezinken. Is best heftige info. Zelf jok of lieg ik nooit en dus ga ik altijd vanuit bij een ander, dat wat er geschreven of verteld wordt ook klopt.

Zondag kom ik er dus waarschijnlijk op terug.

Ik vind het heel bijzonder de openheid en "nuchterheid" waarmee je jouw werk beschrijft. Dat maakt het wel geloofwaardig. Maar het is wel bijzonder hoe normaal je dan verder ook bent :D :D .[/quote]

Nuchter en eerlijk is wat past in dit beroep. Echter ik kan niet altijd de beelden 1:1 doorzetten. Dat is eigenlijks het moeilijkste. Het interpreteren van de beelden en woorden zodanig dat de persoon er iets aan heeft en goed over komt zonder daarbij de ander te kwetsen is lastig.
Ik ben overigens wel recht voor zijn raap, omdat ik eerlijkheid het belangrijkste vind.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 20:45

pmagnetiseur schreef:
In tegenstelling tot Singasong vind ik magnetiseren een paranormale gave. Dat is mijns inziens het verschil tussen reiki en magnetiseren. Beide brengen energie over maar bij mijn gave gaat mijn hand vanzelf. Ik vraag nooit wat een dier of mens mankeert en laat mijn handen gaan.
Maar ik wil hier niet over in discussie hoor; ik hoef geen gelijk wel geluk!

Zo kom ik op Jolien tav haar werk geluk of gelijk... Een leuk boek om te lezen is kun je een rups leren vliegen van Jan Bommerez wat het verschil beschrijft tussen gelijk en geluk. Niet dik niet duur en interessant om te lezen. Ik trof Jan 20 jaar geleden om een seminar van hem. Heel interessant mens wel. Niets met paranormaal te maken maar wel met levensinzicht.

Nee, reiki en magnetiseren zijn inderdaad verschillende dingen. Ze werken wel met deels met dezelfde energie (uit de kosmos).
Er zijn ook bij reiki mensen waarbij hun handen via het gevoel worden gebruikt. Maar niet iedereen kan dat, of is nog niet zo ver in zijn of haar ontwikkeling.

Reiki en magnetiseren kan iedereen in één of meerdere cursusdagen onder de knie krijgen, daar hoef je geen 'gave' voor te hebben.
Google er eens op, je word overspoelt met sites waarop het wordt aangeboden.

Jij doet aan 'handoplegging' en dat vind ik zeker een gave maar toch anders dan magnetiseren.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 20:50

pmagnetiseur schreef:
Of ik een paard vraag of hij behandeld wil worden.
Ik vraag een paard nooit of hij een behandeling wil. Zijn of haar baas/ bazinnetje vraagt mij te komen en dus kom ik....knip.

Mijn ervaring is dus dat echt niet ieder paard behandeld wil worden, ook al wil het baasje dat wel.

Paarden kunnen ook heel goed aangeven of ze het wel of niet willen. En of dat ze er wel of niet aan toe zijn. Soms moeten ze eerst zelf door een bepaald proces heen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:22

die begrijp ik niet...een paard wat niet genezen wil?Weet hij uberhaupt dat hij ziek is?
Kun je dat uitleggen?