Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
de jeuk bleef hier ook wel een beetje, al werd het wel minder.
gewoon die van de action. Ze hebben dan heel snel door dat ze zich daar lekker kunnen schuren. Dat verlicht de jeuk, maar veroorzaakt geen wondjes.
ik zou er een boek over kunnen schrijven, zo veel info is er. Ik zou het topic even helemaal doorlezen. Daar staan ook veel interessante links in. En op facebook is er een CPL groep, ook veel interessante info waaronder ook een link naar trekpaard Guus die door de biomentor werd behandeld (maar helaas laatst is overleden door koliek volgens mij, net nu het beter begon te gaan) Antjegip schreef:Hallo iedereen,
Mijn naam is Antje Brak en ben een 6de jaars studente van het KTA-Horteco te Vilvoorde.
Ik heb als onderwerp van mijn geïntegreerde proef voor de ziekte CPL gekozen. Nu zit ik met het probleem dat het internet maar een schaarse bron is en ik dus niet veel informatie kan vinden, vooral niet over het ontstaan en voorkomen, ziekteverloop, preventie,.. Mijn vraag is of u mij misschien kan helpen door mij wat meer informatie door te sturen moest u die hebben. Alle informatie er over is meer dan welkom.
Alvast bedankt.
MVG
Antje Brak