Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij stond eerst op een pension stal maar ik had besloten om hem in te laten slapen, ik zag het echt niet meer zitten. Ben met hem naar Utrecht geweest voor een EMG en daar concludeerde ze EDM, dat is niet zo een fijne diagnose met een hele slechte prognose. Omdat ik rustig afscheid wilde nemen heb ik gevraagd of hij voor een weekje op de stal mocht staan waar ik in het weekeind werk; dan kon ik hem nog een week vol stoppen met eten en wat wandelingetjes maken en dan zou het daarna klaar zijn. Het is daar prachtig, midden in het bos.
En wat ziet hij er super uit!!
Als hij inderdaad EDM heeft en zijn ataxie wordt erger dan is er natuurlijk wel nog maar één oplossing..
terpentijn schreef:Je dacht toch niet ECHT erover om Muis te laten inslapen! Hoop ik toch!
Heb de filmpjes bekeken, en meid wat is hij vooruit gegaan! Je ziet natuurlijk wel dat er wat aan de hand is, want zodra het wat moeilijker wordt probeert hij in zijn oude wijdlopige gedrag terug te vallen, en dat hij niet doorkomt met de achterbenen is natuurlijk ook duidelijk.
Hevonen schreef:Ziet er toch echt veel beter uit. Zijn stap is zelfs ruimer dan van veel paarden die ik ken, het lijkt alleen niet zo door zijn manier van bewegen.
Je bent al heel ver gekomen met hem, complimenten! Hoe is hij als je hem zonder longe 'longeert'?
betadine schreef:Knap dat je hem nog steeds hebt TS.
Geef hem nog maar eens 2 jaar en als hij 4 is ga je pas echt kunnen zeggen van het komt goed of het is genoeg geweest. Ik zou natuurlijk wel perfect begrijpen dat je geen 2 jaar meer wilt geld investeren in hem, maar je hebt al zo veel voor hem gedaan en ik merk echt wel verbetering. PPffff wat ben jij een doorzetter. Het was wel makkelijker geweest voor jou moest het en merrie of ruin geweest zijn, want kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk is om hem in afwachting ergens neer te zetten.
)
Of nouja, hij verslechterd niet.