maikeltje schreef:Wat voor een botfragmentje is dat? En zit die ergens waar het pijn veroorzaakt?Ik zou zeker in laten spuiten maar wel pas als je de oorzaak achterhaald hebt, het plaatje compleet hebt. Dat kan overigens ook door probleem voor probleem aan te pakken en uit te sluiten. Dus inspuiten en zooltjes zodat je weet dat daar de pijn de kop ingedrukt is en dan verder kijken. Stap voor stap.
Ik hoop wel dat ik volgende week woensdag niet hetzelfde verhaal te lezen krijg als hoe het bij mijn paard is gegaan toendertijd en dat ze bij jouw merrie wel de moeite nemen om een uitgebreid kreupelheidsonderzoek te doen ipv een keer op en neer laten stappen, met de lechnerantenne erover, een keer een zwengel aan de staart geven en vervolgens goudkorrels en een aantal dure smeersels aanprijzen.
Ik hoop zo dat je te weten komt wat er nu precies mis is...ik weet uit ervaring hoe frustrerend het is als je ziet dat er iets mis is maar dat je gewoon het antwoord niet gevonden kunt krijgen

Ik val niet snel uit maar ik ben jouw negatieve berichten over kliniek Den Hoek meer dan zat!!
Vertel eens hoe ver Timokyana nu is gekomen met al die reguliere onderzoeken??? Geen stap verder uiteindelijk. Er zijn wat dingen geconstateerd maar is er al een behandeling ingezet? Zooltjes en inspuiten is alleen maar symptoombestrijding, ik neem aan dat je dat ook begrijpt?!
Nu adviseer je haar een kreupelheidsonderzoek. Enig idee hoe vaak daar een goede diagnose uit voort komt? In 99% van de gevallen zijn ze er dan nog niet zeker over en volgen er nog allerlei onderzoeken. Alle apparatuur zal bij een kliniek uit de kast worden getrokken om uit te zoeken wat er aan de hand is en in veel gevallen komt er dan nog niets uit naar voren. Of er wordt iets geconstateerd waar ze geen behandeling voor hebben.
Hoe frustrerend is het nu niet voor haar dat er nog steeds geen diagnose is via de reguliere weg?
Hoe vaak komen er paarden bij Den Hoek die uitgedokterd zijn? Het merendeel zijn het eigenaren die niet meer weten hoe nu verder te gaan. En kunnen daar in de meeste gevallen geholpen worden. En of dat nu wel of niet met behulp gaat van een Lecherantenne zal je toch een worst wezen. Laarakker is in eerste instantie Paardenarts dus ik ga er vanuit dat hij goed handeld. Maar het blijven mensen, mensen maken fouten en dat het bij jouw paard niet goed is afgelopen is heel sneu.
Mijn paard en mijn andere dieren worden al 6 jr. behandeld (indien nodig) op dezelfde wijze als ze dat bij Den Hoek doen. En ik denk dat als ik het niet op deze wijze zou hebben gedaan ik mijn paard al veel eerder had kunnen wegbrengen. Hij is namelijk vanaf zijn 11e al versleten, maar hij loopt er nog steeds, zonder pijn en vrolijk en inmiddels 21 jr.
Ik zou graag al die DA-en die ik hier over de vloer heb gehad willen laten zien dat mijn paard er nog steeds is en dat ze het mis hadden met al hun diagnoses maar dan denk ik het zijn ook mensen, ze weten niet beter, hebben niet geleerd dat er nog iets meer is dan symptoombestrijding. Want dat is voor mij tegenwoordig het enige waar ik mee wordt geconfronteerd in de reguliere geneeskunde.
Het enige dat ik jammer vind is dat TS niet eerder naar Den Hoek is gegaan. Maar ik respecteer haar wijze van handelen over hoe ze het nu heeft gedaan maar ik wist al van het begin af aan dat er niets uit zou komen. Ik heb daarom al mijn hoop gevestigd op den Hoek. Er komt daar hoe dan ook een gerichte diagnose uit en of er dan nog iets aan gedaan kan worden zullen ze daar ook eerlijk zeggen. Ik heb goede hoop van wel maar dat zal volgende week woensdag duidelijk zijn!
Ik wens haar iig voor de komende week heel veel kracht en sterkte toe. Ik weet hoe slopend het kan zijn!