Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 03:29

idd daar ben ik het zeker mee eens!!! dit waren ook mijn plannen.. als er niks anders mogelijk was

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:30

Prissey schreef:
idd daar ben ik het zeker mee eens!!! dit waren ook mijn plannen.. als er niks anders mogelijk was

Als hij nu maar een paar meter kan/wil lopen moet je niet eens over andere mogelijkheden na willen denken en het zeker niet willen vergelijken met de pony van Lotus.

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:31

Lotus83 schreef:
Damariis schreef:
@ lotus ... moet er aan de benen van jou kleine nog wat gedaan worden ? hoe oud is jou beesie ? kan dit nog veranderen (erger of minder worden ) als hij ouder word ?

de da en hoefsmid zijn erbij geweest

advies dierenarts bij onze pony niet mee aanklooien, laten groeien, genoeg laten bewegen voor spierontwikkeling etc, en vooral niet te zwaar laten worden

hij krijgt verder geen behandeling, maar ja dit is natuurlijk per dier verschillend.....

die van ons gaat er alleen maar op vooruit....

en ja, hij kan en zal waarschijnlijk eerder last krijgen van artrose

oke, nou hopen dat het bij dit hummeltje ook gaat lukken !
ik heb anders nog wel een stalletje vrij :P

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 03:31

Ik vergelijk kneusje ook echt niet met lotus haar pony,, ik heb juist lotus verteld dat kneusje anders blijkt dan haar pony kneusje is er erger aan toe

sjeik

Re: Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:33

Damariis wil je even van je pb knop afblijven want ze worden niet gelezen maar weggegooid.
Pris ik ben het met je eens, de pony in het profiel van Lotus ziet er lang niet zo slecht uit.

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:34

Prissey schreef:
Ik vergelijk kneusje ook echt niet met lotus haar pony,, ik heb juist lotus verteld dat kneusje anders blijkt dan haar pony kneusje is er erger aan toe

Dat schat je heel goed in.....wat dat betreft zal waarschijnlijk ook een goede dierenarts zeggen dat het beestje beter af is als hij uit zn lijden word verlost.
Maar hoe dan ook,hoop dat het snel geholpen word,en blijkbaar kan zoetje het snel voor elkaar krijgen,dus dat lijkt mij dan de meest handige oplossing.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 03:36

Nee lotus haar pony ziet er goed uit.. En ik weet zeker vanaf mij gevoel dat ze er goed voor is heb korte en iets langere gesprekken met lotus gehad over de 2 pony's en lotus zal haar dier ook echt niet laten lijden..

Kneusje is gewoon een ander verhaal en ik heb het beste voor met het dier! En ik persoonlijk blijf zeggen en denken dat inslapen het beste voor hem is.. maar ik doe geen uitspraken ik wacht zoetjes haar pb even af

2 DA's hebben vanaf mijn kant gezegt inslapen.. Voor de gene met twijfels kan jullie de adressen en telefoon nummers geven

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:36

sjeik schreef:
Damariis wil je even van je pb knop afblijven want ze worden niet gelezen maar weggegooid.
Pris ik ben het met je eens, de pony in het profiel van Lotus ziet er lang niet zo slecht uit.

Dat is dus het verschil met een pony die nog een kans kan krijgen,en eentje die er echt erbarmelijk aan toe is.
Die van Lotus lijkt zich tot nu toe nog prima te redden zo,en zou hem dan ook niet in laten slapen.
Maar een pony die nog geen 5 meter wil lopen,moet verrekken van de pijn,en is dan beter af dood.
Als zoetje hem snel kan helpen op welke manier ook.....zeg ik hoeraaaaaa!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:37

Deze foto staat op Speurders
Afbeelding

Lijkt me toch veelzeggend. Ik hoop dat de pony opgehaald wordt door iemand die de beslissing durft te nemen om dit dier een paardwaardig einde te geven.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 03:37

janflicka schreef:
Prissey schreef:

Dat schat je heel goed in.....wat dat betreft zal waarschijnlijk ook een goede dierenarts zeggen dat het beestje beter af is als hij uit zn lijden word verlost.
Maar hoe dan ook,hoop dat het snel geholpen word,en blijkbaar kan zoetje het snel voor elkaar krijgen,dus dat lijkt mij dan de meest handige oplossing.

Ik heb het gevoel dat je denkt dat ik tegen zoetje ben? totaal niet hoor. hoor graag van haar wat de plannen zijn!!!

Sorry als ik een verkeerde inschatting heb gemaakt dan neem ik mijn woorden ook direct terug

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:38

Prissey schreef:
Nee lotus haar pony ziet er goed uit.. En ik weet zeker vanaf mij gevoel dat ze er goed voor is heb korte en iets langere gesprekken met lotus gehad over de 2 pony's en lotus zal haar dier ook echt niet laten lijden..

Kneusje is gewoon een ander verhaal en ik heb het beste voor met het dier! En ik persoonlijk blijf zeggen en denken dat inslapen het beste voor hem is.. maar ik doe geen uitspraken ik wacht zoetjes haar pb even af

2 DA's hebben vanaf mijn kant gezegt inslapen.. Voor de gene met twijfels kan jullie de adressen en telefoon nummers geven

hebben de 2 da`s de pony gezien ? (via een foto ?)

aan de enne kant hoop ik toch stiekem dat hij wel geholpen kan worden (zonder pijn natuurlijk !!)

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:38

janflicka schreef:
sjeik schreef:

Dat is dus het verschil met een pony die nog een kans kan krijgen,en eentje die er echt erbarmelijk aan toe is.
Die van Lotus lijkt zich tot nu toe nog prima te redden zo,en zou hem dan ook niet in laten slapen.
Maar een pony die nog geen 5 meter wil lopen,moet verrekken van de pijn,en is dan beter af dood.
Als zoetje hem snel kan helpen op welke manier ook.....zeg ik hoeraaaaaa!

ik wil er wel even bij zeggen dat onze fonz eerder ook niet graag lange stukken wilde lopen.....

dat hebben we echt moeten opbouwen....., daarnaast was hij veel te dik en nu erg afgevallen..., het is niet over 1 nacht ijs gegaan

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 03:39

Pfff hij moet gewoon verlost worden en ingeslapen worden.. iedereen ziet toch hou hij daat staat

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:39

ThePast03 schreef:
Afbeelding

Lijkt me toch veelzeggend. Ik hoop dat de pony opgehaald wordt door iemand die de beslissing durft te nemen om dit dier een paardwaardig einde te geven.

oei dat ziet er idd wel zwaar uit voor de pony !
ik hoop idd op een goede beslissing !

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 03:40

jaa 2 DA's hebben de foto's gezien

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:40

Die foto heb ik uren geleden al gezien. als je ziet hoe hij probeert zijn voorbenen te ontlasten en daarmee de rug misbruikt kun je alleen maar zeggen dat dood voor hem het beste is.

Ik ga even van het topic af, Damaaris hou maar op met je pb's want die wis ik zonder te lezen. En in jullie HK topic heb ik getemt op alle lasterposten aan mijn adres.

die foto zegt meer dan woorden ThePast03.

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:42

Prissey schreef:
jaa 2 DA's hebben de foto's gezien

oke .. nouja dan is het denk ik toch het beste om het beesie uit zijn lijden te verlossen.

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:43

Ik heb het gevoel dat je denkt dat ik tegen zoetje ben? totaal niet hoor. hoor graag van haar wat de plannen zijn!!!

Sorry als ik een verkeerde inschatting heb gemaakt dan neem ik mijn woorden ook direct terug

Neehoor dat gevoel heb ik totaal niet! ;)
Wil alleen duidelijk maken dat samenwerken een goed idee is,om het beestje snel van de ellende af te helpen.
Zou jammer zijn,als door al het gedoe in dit topic,de samenwerking met Zoetje niet van de grond komt.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 03:44

de pony is in het echt nog veel hulpelozer..

Ik heb zoetjes ge pb-t dus ik wacht rustig af

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:44

ThePast03 schreef:
Afbeelding

Vreselijk,dat beestje kan niet anders als pijn en last ervaren...

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:45

vind het echt heel sneu voor het beesie !

Prissey

Re: Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 03:47

dat is het ook en daarom is snelle optreding erg belangrijk.. Ik blijf dan ook maar wakker tot ik iets van zoetjes heb gehoort.. dan weet ik zeker dat ik direct kan spreken met haar.. die ligt nu lekker te slapen

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:48

Prissey schreef:
dat is het ook en daarom is snelle optreding erg belangrijk.. Ik blijf dan ook maar wakker tot ik iets van zoetjes heb gehoort.. dan weet ik zeker dat ik direct kan spreken met haar.. die ligt nu lekker te slapen

Mischien handiger zelf ook wat uurtjes nog te pakken kwa slaap?
Stel dat er morgen wat geregeld kan worden,dan ben je zo brak als een garnaal ;) :D

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:50

janflicka schreef:
Prissey schreef:

Mischien handiger zelf ook wat uurtjes nog te pakken kwa slaap?
Stel dat er morgen wat geregeld kan worden,dan ben je zo brak als een garnaal ;) :D

hihi idd .. zet je om een uurtje of 6/7 de wekker weet je zeker dat je optijd ben voor als zoetjes reageerd ..

(ik zou trouwens niet kunnen slapen als er zoiets aan de gang was .. maar dat zal wel aan mij liggen :P )

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 03:51

Ik weet het.. maar hij zit zo vreselijk in me hoofd!!! En ben zo bang dat als straks iemand anders toch die pony in handen krijgt hij toch onnodig gaat lijden.. Ik weet dat de meeste ofwtewel iedereen het heus wel het beste met hem voor heeft maar toch is het moeilijk uit te leggen gevoelsmatig.. Als ik hem zie inslapen geeft dit mij een geruststellend gevoel en ben ik voldaan. ik wil niet dat hij hoeft te leiden