Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lotus83 schreef:Damariis schreef:@ lotus ... moet er aan de benen van jou kleine nog wat gedaan worden ? hoe oud is jou beesie ? kan dit nog veranderen (erger of minder worden ) als hij ouder word ?
de da en hoefsmid zijn erbij geweest
advies dierenarts bij onze pony niet mee aanklooien, laten groeien, genoeg laten bewegen voor spierontwikkeling etc, en vooral niet te zwaar laten worden
hij krijgt verder geen behandeling, maar ja dit is natuurlijk per dier verschillend.....
die van ons gaat er alleen maar op vooruit....
en ja, hij kan en zal waarschijnlijk eerder last krijgen van artrose
Prissey schreef:Ik vergelijk kneusje ook echt niet met lotus haar pony,, ik heb juist lotus verteld dat kneusje anders blijkt dan haar pony kneusje is er erger aan toe
sjeik schreef:Damariis wil je even van je pb knop afblijven want ze worden niet gelezen maar weggegooid.
Pris ik ben het met je eens, de pony in het profiel van Lotus ziet er lang niet zo slecht uit.
janflicka schreef:Prissey schreef:Ik vergelijk kneusje ook echt niet met lotus haar pony,, ik heb juist lotus verteld dat kneusje anders blijkt dan haar pony kneusje is er erger aan toe
Dat schat je heel goed in.....wat dat betreft zal waarschijnlijk ook een goede dierenarts zeggen dat het beestje beter af is als hij uit zn lijden word verlost.
Maar hoe dan ook,hoop dat het snel geholpen word,en blijkbaar kan zoetje het snel voor elkaar krijgen,dus dat lijkt mij dan de meest handige oplossing.
Prissey schreef:Nee lotus haar pony ziet er goed uit.. En ik weet zeker vanaf mij gevoel dat ze er goed voor is heb korte en iets langere gesprekken met lotus gehad over de 2 pony's en lotus zal haar dier ook echt niet laten lijden..
Kneusje is gewoon een ander verhaal en ik heb het beste voor met het dier! En ik persoonlijk blijf zeggen en denken dat inslapen het beste voor hem is.. maar ik doe geen uitspraken ik wacht zoetjes haar pb even af
2 DA's hebben vanaf mijn kant gezegt inslapen.. Voor de gene met twijfels kan jullie de adressen en telefoon nummers geven
janflicka schreef:sjeik schreef:Damariis wil je even van je pb knop afblijven want ze worden niet gelezen maar weggegooid.
Pris ik ben het met je eens, de pony in het profiel van Lotus ziet er lang niet zo slecht uit.
Dat is dus het verschil met een pony die nog een kans kan krijgen,en eentje die er echt erbarmelijk aan toe is.
Die van Lotus lijkt zich tot nu toe nog prima te redden zo,en zou hem dan ook niet in laten slapen.
Maar een pony die nog geen 5 meter wil lopen,moet verrekken van de pijn,en is dan beter af dood.
Als zoetje hem snel kan helpen op welke manier ook.....zeg ik hoeraaaaaa!
Prissey schreef:dat is het ook en daarom is snelle optreding erg belangrijk.. Ik blijf dan ook maar wakker tot ik iets van zoetjes heb gehoort.. dan weet ik zeker dat ik direct kan spreken met haar.. die ligt nu lekker te slapen
janflicka schreef:Prissey schreef:dat is het ook en daarom is snelle optreding erg belangrijk.. Ik blijf dan ook maar wakker tot ik iets van zoetjes heb gehoort.. dan weet ik zeker dat ik direct kan spreken met haar.. die ligt nu lekker te slapen
Mischien handiger zelf ook wat uurtjes nog te pakken kwa slaap?
Stel dat er morgen wat geregeld kan worden,dan ben je zo brak als een garnaal![]()