Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
carien13 schreef:Oh ik zie het al .. bij divoza zijn ze nu afgeprijsd..
weet iemand het verschil tussen die merken; rambo , bucas en Amigo?
Zit nogal wat prijs verschil in!
ellepel schreef:Laat ik het heel voorzichtig zeggen: Er zijn geen erkende en uiterst betrouwbare testen voor zomereczeem. Er zijn holistische artsen die wel haren kunnen testen en hieruit denken te kunnen zien of het paard eczeem heeft of niet, dit is echter nooit bewezen.ik weet eigenlijk niet of er een echte test is om te kijken of een paard zomereczeem heeft?
ellepel schreef:ik weet eigenlijk niet of er een echte test is om te kijken of een paard zomereczeem heeft?
ellepel schreef:daar zeg je wat, ik moet binnenkort dus weer gaan naaien,want heb er twee die kapot zijn
Alani schreef:Die was ik inderdaad even vergeten. Ook hier zijn de meningen over verveeld. Mijn DA zegt dat deze bloedonderzoeken heel erg leuk zijn als je geld over hebt en de DA wil spekken. Hij gelooft er dus niet inHallo hier een nieuweling. Sinds vorig jaar heb ik ook weer te maken met ZE bij paarden. 2 van mijn pensionklanten hebben een paard met ZE.
Bij beide paarden is dit vastgesteld d.m.v. uitgebreid bloedonderzoek. Er is dus wel degelijk een deugelijk wijze om het onomstotelijk vast te stellen.