esje01 schreef:het zijn wel ambtenaren, die kunnen niet teveel tegelijk
is een heleboel papierwerk meegemoeid
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vickylover schreef:bij ons gaan ze gewoon naar buiten .
Ik ga ook echt niet , maarja als andere wel gaan heb ik straks mischien alsnog een probleem![]()
ik wil echt van alles doen , maar ik sta helaas niet in mn eentje .
loversyl schreef:vickylover schreef:bij ons gaan ze gewoon naar buiten .
Ik ga ook echt niet , maarja als andere wel gaan heb ik straks mischien alsnog een probleem![]()
ik wil echt van alles doen , maar ik sta helaas niet in mn eentje .
Bij mij gaat degene die naast mijn paard gaat ook nogsteeds.
Vind het best associaal want je brengt als je het krijgt schade voor de rest van zijn leven aan.
IloveNikitaa schreef:loversyl schreef:
Bij mij gaat degene die naast mijn paard gaat ook nogsteeds.
Vind het best associaal want je brengt als je het krijgt schade voor de rest van zijn leven aan.
Als ze er wel beter van worden, houden ze er dan schade aan over?
linnie050 schreef:Hoezo loversyl is er tijdens die buitenrit direct contact met andere paarden?
Ik kom nooit geen andere paarden tegen tijdens het buitenrijden.
Ik rij 3 tot 4x in de week buiten....
Dit is overlegd met een paarden kliniek en iemand van het knhs werkt bij ons op stal.
Allemaal door besproken.
Er zijn aantal regels daar moet ik me aan houden en het beste moeten anderen dit ook doen.
Buitenrit kan als je maar geen direct contact maakt met anderen
Lees me bericht paar berichten boven de jouwe
loversyl schreef:linnie050 schreef:Hoezo loversyl is er tijdens die buitenrit direct contact met andere paarden?
Ik kom nooit geen andere paarden tegen tijdens het buitenrijden.
Ik rij 3 tot 4x in de week buiten....
Dit is overlegd met een paarden kliniek en iemand van het knhs werkt bij ons op stal.
Allemaal door besproken.
Er zijn aantal regels daar moet ik me aan houden en het beste moeten anderen dit ook doen.
Buitenrit kan als je maar geen direct contact maakt met anderen
Lees me bericht paar berichten boven de jouwe
Ik ga geen discussies beginnen maar persoonlijk vind ik het associaal als je andere paarden in gevaar brengt, je kan je toch ook even inhouden tot het virus weg is.
En het hoeft niet via direct contact, waarom zou er anders een erf verbod zijn en een trailer verbod.
Dat is niet alleen voor het neuzen hoor
loversyl schreef:@ linnie050 je hoeft voor mij dat niet te plaatsen hoor, ik heb allang alles opgezocht, ook contact gehad met de uithof (Utrecht)
En zoals ik al zei ik heb geen zin in een discussie iedereen denkt maar wat hij denkt
loversyl schreef:Ik ga geen discussies beginnen maar persoonlijk vind ik het associaal als je andere paarden in gevaar brengt, je kan je toch ook even inhouden tot het virus weg is.
En het hoeft niet via direct contact, waarom zou er anders een erf verbod zijn en een trailer verbod.
tomklover schreef:ik weet niet of het besproken is in het topic maar hoe zit het met buiten rijden kun je gewoon naar duin/bos/strand met je paard?
loversyl schreef:Ik ga geen discussies beginnen maar persoonlijk vind ik het associaal als je andere paarden in gevaar brengt, je kan je toch ook even inhouden tot het virus weg is.