Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Muzefee schreef:Ff dit topic omhoog halen.
Ik denk dat ik begin januari wel wil beginnen met drainagekuur voor Heaven. Moet zeggen dat ik nog altijd wel wat huiverig ben wat betreft bijwerkingen... Kan iemand meer ervaringen met me delen? Na hoeveel dagen merk je dat ze zich wat minder lekker voelen? Hoelang duurt dat?
Daarna wil ik Puur Alergie en Culico geven, maar kunnen deze druppels in één voermoment gegeven worden? Of moet dat persé apart?
lemon71 schreef:hallo allemaal, heeft er iemand nog andere opties voor mij ivm de vele schilvers in mijn paard haar staart ? Ik smeer de derfen nu nog om de week en gebruik de klitwortel van het kruidvat maar ik word gek van de schilvers echt niet normaal de staart lijkt ook enorm droog ik doe ook nog steeds af en toe de natusan babyolie smeren maar niets lijkt te helpen .. iemand nog tips ? ? ?
Muzefee schreef:Ff dit topic omhoog halen.
Ik denk dat ik begin januari wel wil beginnen met drainagekuur voor Heaven. Moet zeggen dat ik nog altijd wel wat huiverig ben wat betreft bijwerkingen... Kan iemand meer ervaringen met me delen? Na hoeveel dagen merk je dat ze zich wat minder lekker voelen? Hoelang duurt dat?
Daarna wil ik Puur Alergie en Culico geven, maar kunnen deze druppels in één voermoment gegeven worden? Of moet dat persé apart?