maar ik vind 190 euro ook veel te veel geld...
na 1 seizoen was mijn goedkope eczeem deken kapot, en dat kan ook gebeuren met een duurdere.
dus vind ik t zonde van het geld

maar waarom zijn ze uit de handel genomen dan?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce83 schreef:Als ik nou magnesium wil gaan bijvoeren om uit te proberen. Noemen ze het spul dan ook magnesium in de winkel? en waar zou ik het beste dat kunnen halen. Bij de boer waar ik de brokken haal hebben ze het in elk geval niet.
Hindo2 schreef:Als eerste wil ik even iedereen bedanken voor zn reactie.
We gaan waarschijnlijk dit weekend bij het paard kijken.
Het betreft een tweespan waarvan er dus 1 zomerexczeem heeft. Dit maakt de keuze wel moeilijk want een goed span is niet zomaar gevonden.... maar goed we gaan eerst maar even kijken en dan hoop ik ook van de eigenaar te horen te krijgen in hoe erge mate het paard last heeft van exzeem.
Uit jullie recaties begrijp ik dat het extra werk met zich meebrengt maar mits er de juiste maat regelen genomen worden (voer, deken. op tijd naar binnen vanauit het land) het wel controleerbaar is.
Ik houd jullie op de hoogte!
corinagirl schreef:Ik hoor ook goede ervaringen over de RSH dekens. Dit jaar hebben we er 2 van Pagony gehad. 1 ligt nog op, maar ook al met een flink gat.
Helaas hebben ze alleen de kleineren maten in de aanbieding!
Aline4 schreef:Vanaf eind augustus ligt er een Pagony (65 euro slechts) op mijn pony. Hij is nog helemaal heel en hij ligt goed. Ik ben tevreden!!
Ik vraag me trouwens welke dekens bestand zijn tegen het sloopgedrag van stoeiende ruins. Ook de hele dure dekens vind je soms in snippertjes terug en daar doen ze niets langer over dan bij de goedkope dekens. Ben ik blij dat ik een voorzichtige merrie heb
Bianca6 schreef:Ze hebben nu halsstukken (sleazy hoods) bij de paardendrogist! handig!!
ellepel schreef:ik had een paar pagina's terug al de sleezy neergezet, en die is wel geschikt voor zomereczeem en buiten.
website:
http://www.cowboystack.com/index.php?ta ... t_id=29904
kost 28 euro.
ik heb hun gemaild, en zij zeggen die hij daarvoor ook wel gebruikt word en paarden er prima mee buiten kunnen staan.