Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tylando schreef:ik ben dus door een fout van de leverancier niet over gegaan op de marstall ..(lang verhaal )
maar ik voer nu de herba mix van mijten! nog maar sinds kort dus kan er nog niks over zeggen, alleen dat ik 1 keer deze week heb gereden op zijn nieuwe stal en geen kuchje gehad! (afkloppen).
hij zit bijzonder goed in zijn vel , of het nou aan het voer ligt of niet, maar tot nu toe gaat het super..hij briest nog wel tijdens rijden, maar geen geschud nog ...
aangezien hij snel wat last heeft van zijn maag ben ik toch maar herba mix gaan voeren omdat het voor de spijsvertering is en voor de luchtwegen!
even afwachten dus!
deze week ook begonnen met de allegro kruiden....
singasong schreef:tylando schreef:ik ben dus door een fout van de leverancier niet over gegaan op de marstall ..(lang verhaal )
maar ik voer nu de herba mix van mijten! nog maar sinds kort dus kan er nog niks over zeggen, alleen dat ik 1 keer deze week heb gereden op zijn nieuwe stal en geen kuchje gehad! (afkloppen).
hij zit bijzonder goed in zijn vel , of het nou aan het voer ligt of niet, maar tot nu toe gaat het super..hij briest nog wel tijdens rijden, maar geen geschud nog ...
aangezien hij snel wat last heeft van zijn maag ben ik toch maar herba mix gaan voeren omdat het voor de spijsvertering is en voor de luchtwegen!
even afwachten dus!
deze week ook begonnen met de allegro kruiden....
Je geeft dus nu 2 kruidenmengsels? Kijk je wel uit dat je niet te veel kruiden geeft?!
ellepel schreef:singasong:
hij rolt wel van het ene probleem in het andere he??
is die verrekking wel te verhelpen?