Zo trof ik mijn ruin vanavond aan toen ik de deken eraf haalde, ik weet het even niet meer...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Het lijkt wel een secundaire infectie ergens van.
Helpt wassen met hibiscrub of betadine scrub ook?
Goed laten drogen daarna en de deken weer op?
Heeft de ruin het ook met winterdekens trouwens?
Lijkt ook haast wel een contactallergie, wat vreemd joh!
ellepel schreef:Moet je paard nu wel perse een deken op dan omdat het zomereczeem heeft?
Heel erg vervelend om te zien al die open plekjes
Ja jee, is inderdaad een kwestie van uitproberen wat wel en niet helpt.
Bwor schreef:Ik ben opzoek naar z itch omdat ik dit graag wil proberen voor mijn paard. Nou is het volgens mij best lastig om hieraan te komen mijn eigen dierenarts verkoopt het niet. Dus nu heb ik contact gezocht met een andere dierenarts en kreeg oa dit terug;"Het klopt dat dit product niet zomaar te bestellen is.
Z-itch mag namelijk alleen op recept van een dierenarts verkocht worden.
Tevens is het zo dat het paspoort van het paard afgetekend moet worden zodat het paard
niet meer geschikt is voor humane consumptie (het paard mag na gebruik van dit middel niet meer geslacht worden)". Misschien toch iets om in je achterhoofd te houden als je z itch gaat gebruiken.
Ga er nu toch maar extra over nadenken of ik het wel wil gebruiken, zegt toch iets over de kracht van het middel als het dit tot resultaat heeft, denk ik..
MoniekV schreef:Die zitten altijd bij de rsih, maar ze zijn echt veel te groot voor mijn paarden haha.
Zo trof ik mijn ruin vanavond aan toen ik de deken eraf haalde, ik weet het even niet meer...
[ [url=m/Bt2FAp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OQk1c8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lsR1Oy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VwbBp3.jpg]Afbeelding[/url] ]
assebassie schreef:..hoe doen jullie dat trouwens in de bossen met rijden?, gaat zonder deken toch niet echt lekker neem ik aan?
Ik zoek meestal de zeedijk op, daar gaat het goed, maar langs bomen en bosjes , of schapen/koeien, zijn altijd veel beestjes.