assebassie schreef:Bwor schreef:Ik ben opzoek naar z itch omdat ik dit graag wil proberen voor mijn paard. Nou is het volgens mij best lastig om hieraan te komen mijn eigen dierenarts verkoopt het niet. Dus nu heb ik contact gezocht met een andere dierenarts en kreeg oa dit terug;"Het klopt dat dit product niet zomaar te bestellen is.
Z-itch mag namelijk alleen op recept van een dierenarts verkocht worden.
Tevens is het zo dat het paspoort van het paard afgetekend moet worden zodat het paard
niet meer geschikt is voor humane consumptie (het paard mag na gebruik van dit middel niet meer geslacht worden)". Misschien toch iets om in je achterhoofd te houden als je z itch gaat gebruiken.
Ga er nu toch maar extra over nadenken of ik het wel wil gebruiken, zegt toch iets over de kracht van het middel als het dit tot resultaat heeft, denk ik..
DA gaan er dus allemaal anders mee om, hier kun je het zo halen, niet bestellen denk ik, en van het aftekenen in paspoort is nooit iets gezegd, lijkt me ook tamelijk overdreven! misschien nieuwe inzichten?
Is inderdaad sterk (insectenwerend) spul, maar wel effectief tegen insecten, dus kiezen of je dat wil gebruiken.
Het staat in de gebruiksaanwijzing van de Z itch dat je paard niet meer tot frikandel gebombardeerd mag worden na gebruik Z itch .
Maar er is bij mij niets afgetekend !
Kon ook niet want iemand hier heeft het voor mij van haar DA en opgestuurd .
En dan nog ik lust geen frikandel XL
En t idee dat iemand mijn prinses op t bord gaat krijgen vindt ik ook niets .
Heb haar hele leven geld betaald voor d'r
Dus als het tijd is betaal ik de roze spuit wel of de schiet kosten aan het slachthuis .
Enne je hond / kat doe je ook een vlooien band aan toch ?
En die hoeft niet afgetekend als milieu ramp