Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:kleine tip mijnerzijds...eerst ff testen of paardlief de GMK lust
EdskoTakens schreef:Waarschuwing: Door het lukraak bijvoeren van vitamines en mineralen veroorzaak je een verstoring van de opname van voedingsstoffen, vitamines en mineralen en krijg je juist zaken als zomereczeem.
Laat het eerst uitzoeken en meten en alleen bij een tekort bijvoeren.
Britty schreef:Wiens paard loopt al in zn nakie? Of nou ja: zonder eczeemdeken?
Ik had mijn haf vorige week in dr blootje gezet, wel met winterdeken. Maar ze begon op stal meteen te schuren. Dus deken er meteen weer op! Maar vervolgens hebben we al een paar koude dagen/nachten gehad. Ze loopt nu nog steeds met haar eczeemdeken op, met daarover heen een waterdicht dekentje.
Wat denk je, kan de eczeemdeken uit? Tips/trucs/commentaar mag evt. ook via pb natuurlijk!
EdskoTakens schreef:Subli ponybrok heeft al extra vitamines en mineralen omdat het voor dieren is die er weinig van mogen hebben. Overdaad schaadt.
Tess schreef:Citaat:Het was een losse hals voor een regendeken van bucas. Niemand snapte hoe hij het voor elkaar heeft gekregen, het zag er veilig genoeg uit en lenig is Ino ook niet. Dat jaar had hij nog geen last van ZE die ellende is dit jaar begonnen en hij staat notabene pal naast de zee.
Ik heb mijn pony ook al twee keer volledig verstrikt gevonden in zijn bucas buzz off en durf deze absoluut niet meer te gebruiken. Ik heb nu een eczeemdeken van everline en die lijkt me een stuk veiliger.
Ben sowieso allergisch voor losse bilkoorden en losse halsstukken, hier kunnen ze heel makkelijk in blijven hangen als ze zich willen krabben aan hun hoofd of bovenkant hals.
Vandaag heeft de mijne ook lekker bloot gestaan, heerlijk om te zien dat zijn staart ook eens rust kreeg.