opisop_shop schreef:Hey abgar wat fijn!
Ben wel benieuwd hoe die test precies in zijn werk gaat en wat er uit is gekomen; aan 'waarschijnlijk' of 'misschien' of 'hopelijk' heb je immers niets. Zou wel zo'n test willen doen met Wisse; bij Storm is het redelijk logisch omdat zijn moeder eczeem had (vastgesteld) maar bij wisse is het nog maar afwachten omdat beide ouders het in elk geval niet hebben zover ik weet.
Klopt, aan waarschijnlijk en misschien heb je niet veel. Maar omdat het eruit zag dat het geen ZE was. Gaan we eerst kijken of het dmv reinigen beter gaat.
Als dat niet werkt, moeten we verder zoeken. Begin komende week met reinigen. Ze hebben net een wormkuur gehad, omdat onze merrie weer thuis is (was weg om aangespannen te worden)
Daarom was het beter om met reinigen even te wachten. Moet zeggen.....op het moment wordt er alleen aan de staart geschuurd. Maar daar zitten wondjes, die gaan genezen wat weer jeukt. Die MSM creme is wel erg fijn. En geregeld wassen met betadine.
Voelde straks een aantal bulten onderhuids. En zag wat gele puntjes, net puistjens. Kwam ook zooi uit.
Manen schuurt ie nog wel een keer, maar dat doet onze merrie ook. Meer ook met het warme weer. Kan me voorstellen dat dat ook jeukt dan. Maar niet heel extreem.
En elk paard jeukt wel eens toch??
Hoe die test in zijn werk gaat......
Hij kreeg een soort dekje om, wat verbonden werd met een apparaat (bioresonantie) Die zend dan frequenties uit. Ze kan vele dingen testen, oa ZE, mijt, schimmels, virussen enz enz.
Ik ben helemaal niet van het "zweverige", maar op zich had ik hier wel een goed gevoel bij. Ze vroeg me dingen, die ze niet kon weten maar wat wel klopte!!
http://www.natuurlijkinbalans.nl/zomereczeem-bij-dieren.htm Dit is de link!