Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_eenmalig_ schreef:joepie!! Eindelijk heeft hij gemest!!
Wel een beetje vreemde mest. Eerst heel zwart en echt kneiterhard. Daarna steeds zachter. Dat ik keek wat er verder in de ontlasting zat ging ik bijna over mijn nek! Er zaten geel groenige proppen slijm in die wel zo verschrikkelijk stonken!!! Heb nu 4x mijn handen gewassen, maar het stinkt nog steeds!
En hij is nu moe.
benj schreef:@ griebels zout opgelost in gekookt water bijt niet!!!
Gebruik het voor mezelf ook op open wonden of voor wondjes in mijn mond. Als het zou bijten zou ik dat echt niet aanraden.
Er word gevraagd om tips en deze kwam bij mij op daarom plaats ik dit, Wat ts er mee doet moet zij zelf weten.
Ze doet er in ieder geval alles aan om het paardje weer goed te krijgen echt helemaal super!
marjoleinft schreef:voor de wonden zou je misschien hydrocotiderm kunnen gebruiken.
het is een hormoonzalf wat de wonden erg snel geneest.
je veearts weet wel wat ik bedoel ik gebruik het ook bij mijn paarden als ze wonden hebben.
als het dieppe wonden zijn zou je die kunnen insmeeren met groene leem , het vuil kan er wel uit maar niet er in.
ik heb ook wel eens gehoord dat honing bij de imker vandaan ook goede zalf is.
honing heb ik zelf nooit geprobeert, heb het een keer ergens gelezen.
misschien heb je hier wat aan.
heel veel suc6 verder met canjer en hopen dat ie het haalt.
groetjes marjoleinft
spatter schreef:ik heb geen tip voor je paard, maar even voor jou voor die stinkende handen
was je handen met tandpasta en alle vieze reuk is weg
KiWiKo schreef:spatter schreef:ik heb geen tip voor je paard, maar even voor jou voor die stinkende handen
was je handen met tandpasta en alle vieze reuk is weg
Deze schrijf ik even op in mijn tips en trucken boekje![]()
![]()