Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:in ieder geval zou ik stoppen met brokken.
tijgernootje schreef:Wij willen een pony kopen die alleen luchtzuigt op een voerbak.
Is het wel verstandig om dit paard te kopen?
MsMarit schreef:Hallo,
Ik had even een vraagje voor een vriendin van mij...
Zij heeft een 5jr Merrie die heel erg aan het luchtzuigen is. en nou had ze bij de Hypodrama een luchtzuigband gezien met pinnetjes... Nou wilde ze even weten of het wel effectief is.. want als het niet "werkt" dan doet ze het niet.. maar als het nou wel werkt *ze vind het wel zielig maar ja het is voor het paard ook niet alles* dan denkt ze derover na
Hoop dat jullie het begrijpen en haar vraag kunnen beantwoorden..
annehoe schreef:ik moet hem van mij diernarts anders weer om doen.. het geneest idd niet.. maar het verkomt wel een gasbel.. en alle andere elende.. ik heb er zelf ook een, maar geen met pinnetje (heeft hij bij vorige eigenaar wel gehad maar werkte niet..)
ik heb deze..
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... nl%26lr%3D
Luchtzuigerband Miracle Collar
hij is wel wat duurder maar ik vind hem persoonlijk wel diervriendelijker.
Kris25 schreef:tijgernootje schreef:Wij willen een pony kopen die alleen luchtzuigt op een voerbak.
Is het wel verstandig om dit paard te kopen?
Het kan absoluut geen kwaad om een luchtzuiger aan te schaffen, let er wel op dat als je de pony ooit wil verkopen dat dit moeilijker zal gaan en informeer eerst even (als je hem op een pensionstal wilt plaatsen) of ze een luchtzuiger willen hebben omdat het beter voor zo'n beestje is om lekker zonder band in de wei te lopen en de meeste mensen liever hun paard niet naast een paard zonder band op stal willen hebben staan omdat ze nog steeds bang zijn dat het overgenomen wordt.