Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nouvel schreef:weet iemand hoe de peesbeschermers vallen?
zijn die redelijk ruim in de breedte zeg maar?
VWestra schreef:Nouvel schreef:weet iemand hoe de peesbeschermers vallen?
zijn die redelijk ruim in de breedte zeg maar?
De harde peesbeschermers? Ik heb net deze gekocht in maat full. Vind de best ruim en 'rond'. Ze zijn richting de pees niet veel smaller dan de voorkant. Lengte is wel netjes.
Ik heb ze wel gehouden omdat het wel past, maar ik vind ze niet zo fijn als de snugboots van lemieux. Ik hoop alleen dat deze van BOT langer meegaan.
Ik ben vanavond op stal. Kan dan altijd even Foto maken.
van de brush boots ga ik denk ik M bestellen voor de voorbenen en L voor de achterbenen. Voor heeft paard maat full van peesbeschermers (Eskadron, BR). Sinds hij geschoren is blijkt dat hij beste dunne benen heeft voor een Fries. Dus ik hoop dat t past:)
Welke maat gaan jullie bestellen?
VWestra schreef:heb jij de mesh boots voor zowel de voor- als achterbenen? ik twijfel nu of hij niet zowel voor als achter de M dan heeft...
de harde peesbeschermers heb ik dus voor mijn fries gekocht:) Ik maak vanavond een foto.
heino2006 schreef:Mijn fedimax rugwarmer komt morgen al aan uit Duitsland,woensdag besteld en gelijk betaald dus ze zijn erg snel daar.
Ben erg benieuwd hoe ze bevallen !