sterkte...ik denk dat dit vele malen beter en eerlijker is voor de pony dan een ander plekje te zoeken.Je weet nooit wat voor ellende ze dan weer gaat meemaken...
Heel veel sterkte TS, ik heb dit topic altijd gevolgd en ik vind dat je een goede beslissing hebt gemaakt. Ik heb veel respect voor je, knap om deze beslissing te maken, maar vooral ook heel eerlijk naar de pony toe.
De dagen tikken langzaam voorbij en ze staat momenteel heerlijk van de grasjes te genieten in het weiland. Zo verschrikkelijk moeilijk om te bedenken dat ze er straks niet meer is, mijn allerliefste meisje. God, wat ga ik haar missen.
Hoe goed je ook weet dat je de juiste beslissing maakt, blijft het toch erg moeilijk en zeker als de dag daar is....in je hoofd doe je het juiste en in je hart wil je het niet! Sterkte de komende tijd met het afscheid nemen....
Wat een dappere beslissing TS! Heel knap hoe je je emoties en de praktische mogelijkheden steeds tegen elkaar hebt afgewogen. Heel veel sterkte de komende tijd. Rust lekker uit tijdens je vakantie.
Dankjewel voor de berichtjes nog, morgen is het dan zover. Ik denk niet dat ik veel of überhaupt zal slapen vannacht, ben benieuwd hoe het me (en haar) vergaat.
Sterkte morgen meis, als je erbij blijft vraag dan je da wat je ongeveer kunt verwachten. nogmaals heel veel sterkte.
_PatriciaH
Geplaatst: 10-08-15 18:41
Sterkte morgen
Getup
Geplaatst: 10-08-15 18:44
Ts, wat een ontzettende eerlijke en dappere beslissing heb jij genomen. De allermoeilijkste, maar allerbeste optie voor jouw lieve pony. Heel veel sterkte morgen
Voor vandaag wens ik jou veel sterkte, neem metafscheid nemen jou tijd. En laat jou niet opjagen door een assistent zoals bij mij, en zeg duidelijk wat jij wil.
Het is op dat moment moeilijk maar uiteindelijk ervaar je een rust. Dan weet je dat ze niet meer met pijn loopt.
Als je nog wat wil weten dan stuur me maar een pb, nogmaals heel veel sterkte! Ik vind het een dappere beslissing!