Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pleiada schreef:Mooi om te lezen pien_2010!Jammer dat hij dat nu kwijt is..Misschien is er een manier voor hem om dit weer terug te krijgen?
Het blijft leuk om hier mee te lezen,er komen hele interessante dingen voorbij..
Jannepauli schreef:Opmerkelijk Joolien...
Roburt: wat je nu gedaan hebt - dat valt toch onder 'helder' ( zien|horen|weten|voelen)..? Is het nu zo dat als je het paard in levende lijve voor je hebt, je dmv magnetiseren die kogel ook weer zou kunnen verhelpen? Of kan dat magnetiseren of verhelpen ook op afstand? Of beperk jij je tot aangeven wat er mogelijk aan de hand kan zijn?
Cranio sacraal: Ja, daar heb ik ervaring mee en heb daar zeer opmerkelijke resultaten van meegemaakt.
Jannepauli schreef:Cranio sacraal: Ja, daar heb ik ervaring mee en heb daar zeer opmerkelijke resultaten van meegemaakt.
Dimple schreef:Dat in slaap vallen en relaxt zijn is heel herkenbaar bij mijn merrie tijdens en na de behandeling met bioresonantie. Had ik al eerder geschreven.
Dat matje ging op haar rug, apparaat aan, ze ging goed staan en ging staan soezen. Terwijl ze normaal alles in de gaten houdt.
[***] schreef:.
Ik vraag mij dus oprecht af, of het komt door de cranio behandelaar of door het bio resonantie matje, of dat het dier wel vaker heerlijk relaxt staat te soezen?
pien_2010 schreef:[***] schreef:.
Ik vraag mij dus oprecht af, of het komt door de cranio behandelaar of door het bio resonantie matje, of dat het dier wel vaker heerlijk relaxt staat te soezen?
Leuke vraag [***]. Ik dacht door jouw opmerking gelijk aan gisteren toen ik de zeer lange manen (tot haar knie) van mijn merrie uit de vlecht haalde, veel vet in deed want het was weer lang geleden, met mijn vingers erdoor kamden om later de manen van haar opnieuw in te vlechten. Mijn zeer alerte merrie stond er heerlijk bij te soezen ondanks dat ik een half uur met haar aan het prullen was en de ruin op pad met mijn man (normaal reden voor zeer veel onrust).
Daarmee zeg ik dus niet dat cranio of bio resonantie flauwekul is. Zou niet durven. Maar ik vind het een leuke kritische opmerking die bij mij deze reactie opriep.
Mickey schreef:kort door de bocht gezegd wordt bij een cranio behandeling wordt een paard toch weer in balans gebracht als het dat niet is?
Joolien schreef:Ok, ik zit met een glimlach achter mijn pc. Ik heb gisteren 2 foto's doorgestuurd naar Roburt, en wat hij als eerste zei vond ik schokkend, maar zeer kloppend. Ik trof eergister het desbetreffende paard aan met een dikke kogel rechtsachter met een wondje erop, en hij benoemd als eerste direct de rechter kogel. Ik dacht aan een uitglijder in het land en zichzelf aangetikt. Roburt noemt een geknakte kogel.
Wauw... hier moet mijn pessimistische hoofd even van herstellen....