Nikass schreef:Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van deze discussie. Een aantal bokkers zijn anti alles wat niet direct wetenschappelijk bewezen kan worden. Weet je, blijf lekker anti en blijf lekker star in je eigen overtuiging geloven. Mijn dieren en ik hebben zeer veel baat bij de holistische benadering van Eric Laarakker en een aantal andere artsen. Ik heb helemaal geen zin om dat te moeten bewijzen. Met wie Eric een oplichter noemt wil ik eigenlijk überhaupt niet meer in discussie.
Zoek het lekker uit, laat je dieren onnodig lijden omdat je te arrogant bent om open te staan voor andere meningen en denkbeelden. Wees vooral niet ruimdenkend en voed je narcistische trekjes. Ik ben er wel klaar mee.
![]()
![]()
Waarom vertrekt iedereen toch altijd als het te heet onder de voeten wordt? En meteen persoonlijk worden.... Niet bepaald volwassen helaas...
Overigens vind ik het vaak nog beter naar het dier om gewoon eerlijk te zijn, ipv het nog slepen van hot naar her waar men wel weer hoop wil geven. Voorbeeld: stok kreupel paard wat weer op de been gehouden wordt door allerlei alternatieve therapieën en behandelingen. Het dier blijft stok kreupel maar wordt maar in leven gehouden omdat er steeds wel weer een nieuwe behandelaar hoop wil geven (verkopen). Is dat nou beter, dan zo'n dier in laten slapen nadat medisch niets meer betekent kan worden voor zo'n dier.
Ik doe niet (meer! Belangrijk!!! Anders ben ik weer niet "open minded genoeg") aan alternatief voor mijn paard en voor mijzelf. En ik vind het persoonlijk dan heel erg dat anderen, waaronder jij, daarover oordelen omdat ik dan mijn paard geen genezing zou gunnen. Hoe kun je zoiets over iemand anders zeggen, terwijl de kritisch denkenden volgens jou TE VOORINGENOMEN zijn. Pot verwijt de ketel!