Desert:bijzondere auto-imuunziekte en meer,maar wel leerzaam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

merrieveulen

Re: Desert:bijzondere auto-imuunziekte en meer,maar wel leerzaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 08:38

van mij ook. Jammer dat ze toch weer zo'n terugval heeft nu.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 09:19

oh he bah, ik was net zo blij dat het wat beter ging, nou ja, we duimen maar weer verder dan :(:)

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 10:50

Ach San, wat balen, je blijft toch hopen dat het idd beter gaat en blijft gaan. Maar niet vergeten ze is natuurlijk zwaar ziek en het kan dan ook niet ineens helemaal goed blijven gaan. Knap dat je haar nu meer "observeert", lees dat nu je dat nog meer doet je kwartjes kunt laten valen; dingen kunt rijmen.
Ik hoop met heel mijn hart dat het alleen weer een kleine stap terug was en dat het gauw weer beter gaat......
de tweestrijd met je man (wat ook logisch is denk ik) maakt het dan ook moeilijker...
dikke knuf vanuit het westen xx

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 13:52

:(:)

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 18:59

Wat een vervelende update....geniet van haar zolang het kan.....dikke knuffel.....

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-12 21:42

Thanks ladies,... :*
Vandaag gaat het weer een heel stuk beter met mijn meisje *\o/* dus bevangen zal het niet zijn aangezien ze haar medicijnen nog krijgt...
Ik vrees dat het topic nog vaker met jubel en slecht nieuws zal gaan,tot het misschien ineens over is.... Y;(

maar ja gedeelde smart is halve he,dus jullie zijn verplicht mee te leven met Desert :D en mij O:)

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 21:53

Hoi sandra3235,

Ik lees al een tijdje mee en het heeft echt pieken en dalen.
Maar zowel Desert als jij geven niet zomaar op.
Respect hoe je probeert te puzzelen en te denken over haar medicijnen en behandelingen waar je meisje het beste op reageert.

Ik geloof dat Desert en jij zo'n sterke band hebben dat je wel aanvoelt waneer ze het opgeeft.

Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten.

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 22:03

Het gaat op en neer, balen van dat neer en maar optimaal genieten van het op
(lees nog steeds mee, maar heb lapotop niet altijd thuis, vaak in ziekenhuis bij mijn moeder zodat broer en zus kunnen skypen)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-12 22:44

cobelens :(:) hoe gaat het naar omstandigheden met je mams?Sterkte meis.... :(:)

joey2010 dank je wel voor je lieve woorden *D Fijn dat je je meldt :j

tot op heden heb ik altijd het moment kunnen bepalen in t verleden met al mijn paarden en andere dieren tot hier en niet verder en greep ook in zonder aarzelen,uiteraard wel met het nodige verdriet,maar dan was mijn gevoel en verstand op 1 lijn.En zolang ik nog hoop zie,gaan we gewoon verder en genieten van de mooie momenten.
Ik weet wel zeker dat Desert het zelf goed aan gaat geven, ze zorgde er ook voor dat wij bij haar bevallingen waren als ze wist dat het mis ging en ook dat pikte ik feilloos op,ook al spreek ik haar taal niet ;)

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 22:52

Lees ook weer eens even in je topic, en stuit gelijk op je post dat Desert weer een terugval heeft mn in het lopen.
Wat balen...
Gelukkig was ze vandaag alweer beter dan gisteren.
Denk regelmatig aan jullie!

Liefs

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 23:25

@Sandra, wordt erop of eronder hier, heb Sylke nu even echt uitbesteed de vluchtige bezoekjes deden haar geen goed. De medicijnen worden nu door staleigenaar gegeven, zo heb ik even niet meer de druk om deze vluchtige bezoeken te doen. Ze heeft meteen een paar kinderen op stal dit weekend aan het werk gezet om Sylke eens lekker te poetsen en ze gaat naar buiten met een nieuw maatje van haar formaat.
Bedacht me deze week opeens dat Sylke ook van slag kan zijn omdat haar laatste weidemaatje en tevens ook buurman op stal vertrokken is, dus ben blij om te horen dat ze een klik heeft met deze nieuwe pony. Misschien was het dan toch niet alleen mijn eigen emoties. Maar goed is even beter voor haar al wil ik haar natuurlijk als ik terug kom van ziekenhuis even knuffelen, maar kwa tijden is het gewoonweg te kort en zorg ik alleen maar voor onrust bij haar in de stal.

Zo genoeg gezeik over mezelf, ik hoop dat de opleving van vandaag bij Desert zich weer even doortrek en hopelijk kunnen jullie nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang genieten

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-12 23:38

Ik leef met je mee meis :(:) :(:)
Denk idd even aan jezelf zodat je bij je moeder kan zijn en idd dat zou een goede reden kunnen van Sylke haar gedrag.
Houd je taai en veel sterkte :(:)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-12 22:44

knoop doorgehakt,ik ben mijn gevoel even kwijt,....ik heb al laatste dagen het idee dat ik voor niets aan t vechten ben,maar het kan ook komen dat ik zelf ziek ben en intens moe en terugslag van heel mijn ziekte....
Vandaag betrapte ik mij er voor t eerst op dat ik het even zat ben dit jaar,alleen maar tegenslagen en zorgen voor.... en ik had gewild dat we nooit die medische molen in waren gegaan met Desert,kon ik nu gewoon genieten op gevoel zonder de uitslagen te weten,waarvan niemand mij ook echt duidelijkheid kan geven omdat alles zo tegenstrijdig is :o

Dus as vrijdag heb ik een afspraak gemaakt en komt da om bloed af te nemen bij Desert,dan zit er 2 maanden tussen waarin ik zelf aan de gang ben gegaan,als er nog niets veranderd is in stijgende lijn zal ik misschien in moeten zien dat ik mijn hoop op herstel moet laten vallen....en gewoon zorgen voor een goede laatste tijd.....

Zijn jullie vast niet gewend van me dit soort nieuws,maar ook ik mag soms even dippie hebben he :')

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:47

:(:)

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:07

nou san, ik vroeg me al af hoe lang je dit nog zou volhouden, pff, het is ook wel zwaar allemaal, ook even aan jezelf denken he :(:)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-12 23:49

Voor alle meelevers hier:

Bedankt voor jullie steun en support afgelopen tijd :*

Wij wensen iedereen namens ons gezin en stal Kee's Sage:

Afbeelding

Dit is de orginele foto <3 Desert en Kaylee 5 jaar geleden....trotse mama!!!
Afbeelding

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:56

zo'n lieve foto, in betere tijden :(:)
ik hoop dat het nou echt voor jullie allemaal daar in rockanje eens goed gaat worden, dus ik wens jullie fijne feestdagen en een supergoed 2013 {:)

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 00:07

San je mag best ff een dipje hebben. Je houd je al zo lang sterk voor je paardjes. Kan heel goed begrijpen dat het op een gegeven moment even teveel word.
Hier draaien de duimen overuren voor goed nieuws vrijdag.
Hou je taai meis :(:)

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 07:38

geweldige kerstfoto San!

En natuurlijk mag jij er ook een keer doorheen zitten, ik vroeg me ook al af hoe lang dit 'goed' zou gaan. Jij bent zó betrokken bij Desert, haar lijden is jouw lijden, one way or the other. Als is het alleen maar door de zorgen die je je om haar maakt. Ik wens je heel veel kracht en wijsheid toe, en natuurlijk hoop ik voor Desert het allerbeste.
Laten we hopen dat het bloed duidelijkheid geeft, zodat er in ieder geval een zekere rust kan ontstaan!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 08:28

Ik leef met je mee San. het is ook echt een ***jaar geweest met heel veel zorgen en en vele dalen waar je iedere keer weer uit moest klimmen. We wachten het wel weer af en zijn er allemaal om je te steunen.

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 09:34

:+:

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 10:27

Op een gegeven moment is het elastiekje even te ver uitgerekt... Tegen het bloedprikken zat je toch een beetje tegen je eigen gevoel in te werken. Je wil al wel, maar had voor jezelf gezegt in januari. Gewoon alles bij elkaar kan bij ieder normaal mens (jeej San je bent toch normaal :D ) een dip veroorzaken hoor. Niks mis mee. Mocht je een extra schouder nodig hebben... Behalve mezelf zijn er hier een hoop mensen die klaar voor je (jullie) staan. Ik hoop en duim dat er goed nieuws van het bloed komen en dat je een fijne, rustige kerst kan hebben!

liefs

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 11:41

Jullie zijn lief!!! :*

Weet je wat mij opvalt,dat er in dit topic nog geen 1 keer een nare opmerking is gemaakt en dat voor op bokt :oo

Gelukkig is het niet alleen Desert hoor dat ik even door mijn voorraad energie heen zit,dacht je van 3 pubers in huis met de nodige problemen er omheen? ;) en eigenlijk na het overlijden en begelijden van mijn vader heb ik nog geen moment rust gehad in de zin van onbezorgd genieten....
Het zal wel ergens goed voor zijn he :)*

smileydees,haha je slaat de spijker op zijn kop ook,want ik had idd voor mezelf januari gezegd,slaat nergens op natuurlijk...er zitten nu 2 maanden tussen dus er zou iets van resultaat te zien moeten zijn..of niet natuurlijk :')
Manlief staat overal achter wat ik doe,maar zei heel wijs,jij wilt alles plannen en weten en dat kan niet,dus ik kom mezelf vast nog tig keer tegen....
Hij zit er ook mee,maar kan het van zich af zetten en wacht gewoon af hoe ze het blijft doen,tsja was ik maar een man,kon ik ook nog tegen een boompje piesen :=

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:02

Je man heeft wel een puntje natuurlijk, maar herken het wel
Loop zelf rond in de medische wetenschap en onder het motto meten is weten, ren ik door het leven, maar vaak als het er echt op aankom(lees moeder of pown, nu) dan valt er soms bar weinig te weten met al dat meten.
Klinkt heel onsamenhangend, maar je begrijpt vast wat ik bedoel

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:47

Moeilijk he San, zooooooooooooooooo veel zooooooooooooooo lang, weet wat je door maakt :(:)