Nietjes er uit en een echo gehad.
Deze week moet ze nog binnen blijven en volgende week mogen we beginnen met de allom bekende opbouw.
Hij was wel verbaast over hoe mooi en snel haar wond was genezen! Trots op mn knollie!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
74Joanna schreef:@TS
Gelukkig is jou paard goed opgeknapt. In 2008 heeft mijn vorige sportpaard ook een koliek operatie gehad, ik herken je gevoel zo goed. Zodra hij thuis kwam had ik al stress. Twee weken na de operatie was het weer mis, opnieuw geopereerd maar helaas, het heeft niet mogen baten en heb ik besloten hem in te laten slapen. Het heeft lang geduurt voor ik van mijn schuldgevoel af was. Je hebt het beste met een dier voor, maar soms moet je ze leed besparen.
Ik wens je nog heel veel plezier toe met je kanjer.
Citaat:Heel erg bedankt voor je berichtje. Wat een ellende kan het allemaal zijn hè? En de stress inderdaad om ze weer helemaal beter te hebben. Wat erg dat jouw paard het niet gered heeft Kan me voorstellen dat je daar nog mee zit, maar aan de andere kant klinkt het alsof je alles geprobeerd hebt en het gewoon niet gelukt is
Ik hoop binnenkort met mijn kanjer aan de slag te mogen.
Latruda schreef:Het is nu idd 8 weken geleden..
Deze week heeft ze nog stalarrest en volgende week een paar keer per dag stappen aan de hand.
Die week er op stappen aan de hand en even kort longeren.
De daarop volgende week stappen longeren en dan er even op..(Schijt m nu al 7 kleuren want ik weet hoe ze kan zijn als ze een tijd niets gedaan heeft...)
De volgende week stappen longeren rijden en op een klein stukje los buiten en dat mag in de volgende weken uitgebreid worden..