Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Limonade schreef:Ik vind het toch wel heel erg spannend hoor! Pffft. Arm dingske. Net in Nederland, vol hormonen, lekkere mokkels bij je op de stal en dan ook nog eens 2 dagen op een vreemde kliniek staan waar ze je ballen er af halen.
Maar goed dat ik er niet bij ben, straks gaat hij het mij nog kwalijk nemen ook.
Jammer genoeg heeft hij gewoon last van de hormonen, en is hij ongetwijfeld een stuk beter af zonder.
Maar ja, vind het wel erg eng. Heb allemaal doom scenario's in mijn hoofd. Bleh.

) Amber_ schreef:Mijne 6 jarige word liggend, thuis, gecastreerd
Om vervolgens erg boos te worden als hij niet terug kan (uitbreken schijnt altijd makkelijker te zijn als de terugweg), en het halve weiland te slopen.

Hij word liggend gecastreerd (2April) Limonade schreef:Ik vond het ook moeilijk hoor, maar omdat Capote 'al' 5 jaar is heb ik contact gehad met meerdere veeartsen. Stuk voor stuk adviseren ze het om op de kliniek te doen.
Dus vandaar mijn keuze ( wilde eerst ook in de stal ).
Hij wordt vanmiddag geholpen, en vind het wel erg spannend! Vooral die narcose, hoop dat er niets ernstigs gebeurd.
. Tot vorige week was het nog een lief verlegen bangig veulentje. Het zonnetje is gaan schijnen en heb een heuze hengst in het land lopen.
Ik heb tot 18 uur in de spanning gezeten, uiteindelijk zelf gebeld 'nee mevrouw, we hadden het toch wat druk en hij is zo lekker rustig... morgen om half 11'