Doodziek paard, en ik kan niks voor haar doen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal86

Re: Doodziek paard, en ik kan niks voor haar doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:17

Eej wijfie,

Ik kreeg bijna de tranen in me ogen. IK hoorde ook van Uron pertinent weigerde langs jouw meisje te lopen. net alsof Uron het er niet mee eens was :-(.

Meis onwijs veel sterkte met het verlies van je ow zo mooie meisje

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:48

hebben ze haar ook getest op piroplasmose?
Ik lees net dat dat in Nederland ook voorkomt....de symptomen hadden er wel iets van weg.
Het was een prachtige merrie....ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 00:50

Nee! ;( Las het net meis... jeetje ik schrik er ook echt van ;( Het was echt zo'n lieve merrie, echt een leuk dier! Zonde zeg! Wel heel goede beslissing van je! Houden van is los kunnen laten +:)+
Heb nog steeds springfilmpjes van d'r -O- veel sterkte deze tijd!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 08:59

melsey schreef:
lucifertje schreef:
Het is voor jou nu compleet nutteloos TS, maar antibiotica werkt niet bij een virus, dat werkt alleen bij een bacteriele infectie. Als ik dan ga nadenken, moet het sowieso wel een virus infectie zijn geweest, anders was de antibiotica wel aangeslagen.

Heel erg veel sterkte met je verlies. Ik hoop dat je ooit nog te weten komt wat er aan de hand was..

De laatste zin klopt alleen niet, het moet een virus geweest zijn juist! Naast de Ab kreeg ze ook nog andere medicatie, niks mocht baten helaas..

Klopt idd, heb hem een beetje krom geschreven. Heb het even aangepast. Nogmaals heel veel sterkte!

thunderking

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:20

pfff wat een verhaal zeg! Echt vreselijk, maar heel dapper dat je deze beslissing hebt durven nemen! soms is het maar goed, dat wij mensen met dit soort zware dingen over leven en dood mogen beslissen! Anders had het echt een lijdensweg geworden, nu is dit haar relatief bespaart gebleven!

heel veel sterkte nogmaals...

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:50

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:13

HendrikusM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 01:08

Jeetje meisje dacht ik heb nu weer even tijd even kijken of gebeurt is wat ik hoopte, dat het toch een relatief onschuldig virusje zou zijn hoewel jou paard idd veel zieker was dan de paarden hier uit de omgeving en dan lees ik zo,n bericht, ik kreeg er kippenvel van en vindt het heel dapper dat je de beslissing hebt genomen en je paard niet verder hebt laten lijden. Het bewijst hoeveel je van je paard hield.

Woorden schieten hier verder te kort en ik weet hoe erg het is om er bij te moeten zijn, de smekende ogen om haar te helpen die laatste blik waarbij ze denkt, dank je wel baas, dank je wel dat je niet egoistisch bent, maar toch raak het allemaal maar weer kwijt, het is gewoon vreselijk om mee te maken.

Ik kan alleen nog zeggen:

Heel veel sterkte dappere meid.

Elmyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 22:47

Ook hier een stille meelezer. Heel veel sterkte, en ik vind het heel knap van je dat je kon denken, "ik kan wat voor je doen, namelijk je laten gaan".
Het zijn loodzware beslissingen, maar een beslissing uit je hart is de goede!
Ik wens je veel moed voor de toekomst, want wat zul je in een gat vallen. Ooit zullen de goede herinneringen de boventoon gaan voeren, maar oh wat kan dat lang duren. Nogmaals sterkte!