Damariis schreef:meneer seik heeft PB !!!!
Ik heb hier op een tem verstuurd en je PB gaat ongelezen de prullebak in.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sjeik schreef:Ik heb hier op een tem verstuurd en je PB gaat ongelezen de prullebak in.
Prissey schreef:Ik vind de pony van lotus ook een positief voorbeeld hier heb ik het ook overgehad met haar zelf. Hopelijk zit dit er voor kneusje ook in al ben ik bang van niet maar hopen mag altijd
Yatooch3x schreef:ok, ik was even in de veronderstelling dat het nu ging over de pony van lotus
ik had het even over die pony nl ( janflicka)
sjeik schreef:Je hoeft geen meneer te zeggen, verder zijn bepaalde posters gewoon tegen inslapen zelfs als dat moet. Alles wat zielig is vinden ze skattig en lief en mooi en daar zijn ze weg van. of het nou paardwaardig is of niet zover kijken ze helaas niet.
En ben je het er niet mee eens dan schelden ze je pb box vol.
janflicka schreef:Ben in zoverre wel met je eens....dat inslapen word gezien als groot dierenleed,terwijl inslapen in sommige gevallen voor het diertje gewoon een verlossing moet zijn!
Ook in dit geval lijkt het me onmogelijk om het diertje pijnvrij te houden(zeker als het straks volwassen is).
Daarom vind ik ook de oplossing van Zoetje een perfecte,er word eerlijk naar het diertje gekeken,en gedaan wat nodig is,en snel ook!
janflicka schreef:sjeik schreef:Je hoeft geen meneer te zeggen, verder zijn bepaalde posters gewoon tegen inslapen zelfs als dat moet. Alles wat zielig is vinden ze skattig en lief en mooi en daar zijn ze weg van. of het nou paardwaardig is of niet zover kijken ze helaas niet.
En ben je het er niet mee eens dan schelden ze je pb box vol.
Ben in zoverre wel met je eens....dat inslapen word gezien als groot dierenleed,terwijl inslapen in sommige gevallen voor het diertje gewoon een verlossing moet zijn!
Ook in dit geval lijkt het me onmogelijk om het diertje pijnvrij te houden(zeker als het straks volwassen is).
Daarom vind ik ook de oplossing van Zoetje een perfecte,er word eerlijk naar het diertje gekeken,en gedaan wat nodig is,en snel ook!
Prissey schreef:jaa ben eigelijk ook wel heel benieuwd naar de toekomst mij DA zei vanmiddag dat zodra de groeischrijven sluiten en de pony uitzwaard hij heel erg veel klachten kan krijgen. hij heeft de pony dan niet gezien dus weet niet hoe erg de klachten nu al kunnen zijn
Damariis schreef:@ lotus ... moet er aan de benen van jou kleine nog wat gedaan worden ? hoe oud is jou beesie ? kan dit nog veranderen (erger of minder worden ) als hij ouder word ?