Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yuri schreef:Die van mij heeft zijn nieuwe RSIH op hoor.
Nog geen kriebels, prednisolon nog steeds 4 capsules per week.
MAar wat zit die vantiago? eczeemdeken slecht zeg, die had ik vorig jaar gekocht.
Nu even met passen onder de rsih gelegd.
Vreselijk, koop die nooit meer.
Ga denk ik nog een 2e RSIH bestellen, twijfel alleen over dat oren systeem.
Waarmee wassen jullie de schilfers weg? Mijn pony stikt van de schilfers in de manen
Rider1 schreef:Hoi, zie dit topic nu pas![]()
ik heb niet alle reacties van 216blz gelezen... Maar wij zijn écht ten einde raad!
Elke zomer opnieuw schuren ze tot ze helemaal kaal zien. Bij mijn ruin is het niet zo erg, maar bij de fjord wel. Hij schuurt nonstop. En rijgt echt heel erge kale plekken ( ook in de winter ) Niet op zijn hoofd, amar ter hoogte van de schouder en achteraan de nek. We hebben echt al alles geprobeerd, vliegen-teken-dazen-muggenspray, zo'n rollertjes, inspuitingen , exceemdekens,.. NIETS HELPT![]()
het komt door 1 soort mug waar ze blijkbaar allergisch aanzijn, het jammere is dat we niet weten wàt.
Weet iemand nog iets?
Rowan_ schreef:Ja die van mij gaat ook op zn kont door de wei... daarom weet ik niet zo goed meer wat ik er mee aan moet...
heb echt alles geprobeerd maar elk jaar wordt het erger en erger... arm beest
Rider1 schreef:We geven hem gewoon voer van Pavo ( VitalFit ofzoiets en gewoon de standaard mix voor paarden die niet té intensief en heel lang en veel moeten werken/ van de boer naast onze weide ( die we al 6jaar gebruiken, geen allergie hierop) )
hooi, wortels, snoepjes, bijvoeder, en hier is hij niet allergisch op... Dus ik weet het écht niet meer.
Ik ga eens zien of ik foto's vind van de schuurplekken