Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aam_mic schreef:xmelissax schreef:mooie fotowel leuk dat jouw paardje wel door het water durft
![]()
lekker weertje word het vandaag,, tijd voor een extra lange bosrit na de heide.
zijn er al dazen bij julllie.? ik heb namelijk de eersten al gesingaleerd hier
Durft jou paard niet door het water dan? Mijne is dol op zwemmen!
Mijn paard heeft nog steeds ontzettend veel last van haar buik, hebben meer mensen er last van? Verder heeft ze bijna nergens last. En ik doe regelmatig de deken af, ook voor een paar uurtjes.
deedee19 schreef:Wat ik net toch weer had. Ik was aan het rijden. Ik heb geen bak dus rijdt altijd op een afgezet stuk weiland. Ik had de stroom uit gedaan en mijn shet stond gewoon te grazen. Ik had afgesproken met een vriendin dat haar dochtertje kwam rijden dus niet veel later kwamen ze er aan, maar blijkbaar had mijn shet Ulvy ze niet gezien en ze schrok zo hard dat ze dwars door de draden heen vloog. Wonder boven wonder had ze niks, maar ik heb nu wel afgebroken gespen aan mijn eczeemdeken. Heb het als nood even vastgezet met strotouwtjes. Weten jullie waar je die gespen kunt kopen? Het gaat om de gesp onder aan de buik (dat flapje wat je ook met klittenband vast zet)
deedee19 schreef:liljebo schreef:Ben ff geinteresseerd over de dekens aan het lezen. Heb er zelf geen ervaring in, maar wel een eczeemdeken nodig voor een minishet. Zijn rugmaat is echter maar 66 cm, dus het zou een deken moeten zijn met rugmaat 76. Maar zelfs de eczeemdekens voor minies (nog maar 1 kunnen vinden en die was heel duur) zijn 90 cm
Iemand goede tips??????
Everline al geprobeerd? Die gaan tot XXXXS dacht ik.
Annetje schreef:Ik denk dat zonnemelk niet echt helpt tegen de vliegjes, of je moet minstens 3 flessen leesknijpen over je paard. Moet je natuurlijk wel elke dag herhalen omdat het mooi intrekt en dan de werking weg is.
Nee even zonder gekheid, waarom zou dat helpen tegen een allergische reactie op een beet van een instect?
happytime schreef:fijn te lezen dat het hugho voer werkt,bij ons komt die man een keer op stal om te vertellen over zijn voer enz.
(wel prijzig,maar een vriendin regeld het allemaal) ben wel benieuwd wat hij allemaal te vertellen heeft.